Beantwoord

Tv-ontvanger bestellen

  • 18 September 2019
  • 11 reacties
  • 395 keer bekeken

Hallo nu wil ik ook graag een extra ontvanger bestellen , nu heb ik dit topic gelezen en naar mijn kpn gegaan nu staat daar dat ik er 2 heb maar ik heb er echt maar 1???

Bij de oude set hadden we er idd 2 maar nu niet meer.....

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 September 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Emv8 , dan moet dat eerst administratief even opgelost worden voordat je een 2e kunt bestellen.
Bel daarvoor even met KPN, is de snelste oplossing.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Emv8
Even een aanvulling op het antwoord van Jan-D, als je wilt bellen dan is het nummer 0800 0402.
Wil je het hier regelen zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Hoi @Emv8, dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed gaat. Als je nu maar 1 tv-ontvanger hebt is het gek dat je ziet staan dat je er 2 zou hebben. Ik wil hier met je naar meekijken, daarvoor heb ik de gegevens die huistijger noemt nog wel nodig. Zou je die op je forumprofiel kunnen toevoegen en daarna hieronder reageren dat je dat hebt gedaan? Dan kan ik voor je aan de slag.
Hallo Jasper
Is aangevuld
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens @Emv8! Daarmee zie ik inderdaad dat je 2 tv-ontvangers hebt bij je abonnement, maar er is er maar 1 verbonden. Staat de tweede ontvanger niet nog ergens verstopt in de doos? Als dat niet het geval is ga ik voor je kijken hoe je de tweede ontvanger alsnog kunt krijgen.
Hallo jasper

Hebben er echt maar 1 ....
En zolder is net op geruimd en er staat nergens meer een doos van KPN.
Anders zou ik echt niet reageren op het forum.
Denk 3 of 4 jaar geleden nieuwe ontvanger gehad omdat oude niet meer werkte en ook experia box v10 is vernieuwd maar nooit een extra ontvanger geleverd.....
Helaas wel betaald begrijp ik... in de Oosterscheldestraat waren er wel 2 ontvangers maar dat is al 5 jaar geleden.....
Maar zou super zijn als u het kan oplossen
Reputatie 7
Dat heb je al uitgebreid gecontroleerd dus, dan staat er bij jou geen verstopte ontvanger meer. Ik heb een verzoek doorgezet met de vraag om je te voorzien van de tweede ontvanger. Zodra ik daar een reactie op heb hoor je het van me 🙂
Reputatie 7
Hoi @Emv8, ik heb inmiddels een bericht gekregen dat een tweede ontvanger gisteren naar je is verzonden. Ik verwacht dat je deze vandaag of morgen zult ontvangen, ik hoor het graag van je als je die hebt ontvangen.
Hoi @Emv8, ik heb inmiddels een bericht gekregen dat een tweede ontvanger gisteren naar je is verzonden. Ik verwacht dat je deze vandaag of morgen zult ontvangen, ik hoor het graag van je als je die hebt ontvangen.
Super geregeld jasper
Uuiteraard laat ik weten of hij binnen is.....
Ggoede morgen Jasper
Gister middag net na je bericht is hij geleverd
Hen hem gelijk aangesloten....

Dank u voor het regelen

Ga ik nu eens kijken hoe lang ik te veel betaald heb sinds dat we de nieuwe set gehad hebben.
Ze weten alles van je dus weten ze dit ook
Ook dat we er 2 hadden. Hebben maar 1 nieuwe gehad maar wel 2 betalen das niet netjes.
Maar dit wordt ook opgelost
U iig bedankt voor deze service
Reputatie 7
Badge +30
Wat fijn dat 'ie nu binnen is! Laat je het hier weten als wij nog iets voor je kunnen doen? Dan zet ik @Jasper weer aan het werk voor je 😉.