Beantwoord

Tv ontvanger bizar traag

  • 19 september 2017
  • 3 reacties
  • 7060 keer bekeken

Reputatie 1
Op zolder staat een tweede ontvanger die met de dag trager wordt. Duurt meer dan 10 seconden voor hij ergens op reageert als hij al reageert. Reset geprobeerd maar geen succes. Het is een Motorola vip1853. Ontvanger beneden, een Arris, werkt probleemloos. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Maaike_ 21 september 2017, 18:02

Hoi @dvdleist, welkom terug! Jammer te lezen dat de 1853 ontvanger steeds trager wordt 😞 Je geeft aan hem al een reset gegeven te hebben, heb je dat volgens reset methode 1 of reset methode 2 gedaan? Zie ook https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511#M13112 voor de methodes.

Zo nee, wil je dat dan nog doen? 🙂 Kans is groot dat daarmee de reactiesnelheid beter wordt! Ik hoor graag of het effect heeft 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Het lijkt erop dat de Motorola aan het aftakelen is. Je kunt hem ongetwijfeld inruilen voor een niet-defect exemplaar (bijv. telefonisch via 0800-0402), maar de kans is groot dat je dan een zelfde Motorola vip1853 terug krijgt aangezien je al één Arris hebt. Beleid van KPN is momenteel dat men per abonnement één Netflix geschikte tv-ontvanger levert (Arris of Arcadyan). Maar misschien heb je geluk...
Reputatie 4
Hoi @dvdleist, welkom terug! Jammer te lezen dat de 1853 ontvanger steeds trager wordt 😞 Je geeft aan hem al een reset gegeven te hebben, heb je dat volgens reset methode 1 of reset methode 2 gedaan? Zie ook https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511#M13112 voor de methodes.

Zo nee, wil je dat dan nog doen? 🙂 Kans is groot dat daarmee de reactiesnelheid beter wordt! Ik hoor graag of het effect heeft 🙂
Reputatie 1
Reset heeft geholpen.

Reageer