Beantwoord

TV-ontvanger blijft herstarten

• 31 december 2018
  • 3 reacties
  • 316 keer bekeken

Tja... op de vooravond van oud & nieuw 2018/2019, hoopte ik de oudejaarsconference te gaan kijken....

Maar sinds een uurtje is het alleen maar opstarten (zoveel procent) en software downloaden (voortgangsbalkje) -, bij 95% begint de tv weer te leven... voor een minuutje - en dan begint het weer opnieuw. En weer. En weer....

Ik heb al geprobeerd het apparaat te resetten, de software te verwijderen - zoals Erik beschreef hoe dat moest.
Zodra ik de knop 3 sec ingedrukt heb gehouden, begint het apparaat vanaf 20% weer op te starten en weer opnieuw software te downloaden... En weer... En weer....

Ik geef het op, en ik denk dat ik zodra de kpn winkel in januarie open is, ik het apparaat aan hun aanbied.
Als ze me niet direct kunnen helpen, het zij zo. Ik neem het apparaat niet mee terug - het werkt immers niet.
We laten het hierbij, ik ga niet moeilijk doen.
Beetje salty, I know.

Update: Uit ergernis het apparaat een @#$% klap gegeven (ik weet het, het hoort niet)
en na een kwartiertje netflix kijken... deed ie het opeens?
En gewoon blijven doen he (knock on wood!)

Enfin; ik kijk nu naar Guzman op comedy central.
Probleem (hopenlijk) opgelost!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 1 januari 2019, 13:03

Goedemiddag @Ed Bakker. Welkom op het forum van KPN. Wat goed om te lezen dat je het probleem zelf al hebt verholpen. Deze manier was bij mij nog niet bekend, maar als dat het probleem verhelpt... Prima! 😆
Mocht de tv-ontvanger toch nog problemen geven, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan voor je uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Ed Bakker. Welkom op het forum van KPN. Wat goed om te lezen dat je het probleem zelf al hebt verholpen. Deze manier was bij mij nog niet bekend, maar als dat het probleem verhelpt... Prima! 😆
Mocht de tv-ontvanger toch nog problemen geven, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan voor je uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen.
Een nieuw apparaat zou mooi zijn - maar deze hier doet het nog steeds!

Wat de aanvankelijke oorzaak van het probleem zo zijn geweest, durf ik niet te zeggen.
Geen stof probleem, geen warmte probleem en geen verbindingsprobleem (ik was uiteindelijk netflix gaan kijken).

Een klap werkt eigenlijk alleen met hele oude apparaten, met koude solderingen etc - deze is volgens mij nog niet zo heel erg oud ;)

Maargoed, het ding werkt weer en houd zich nog steeds goed.

Hartelijk dank voor je vriendelijke reactie ☺
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat de tv-ontvanger nog steeds goed werkt. Mocht je in de toekomst toch nog problemen ervaren met de tv-ontvanger, dan horen we dat graag van je!

Reageer