Beantwoord

Tv ontvanger blijft lang op 25%

  • 24 July 2019
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Vandaag kon ik pas na 15 minuten tv kijken, hij bleef lang staan op 25%, dit heb ik nog nooit meegemaakt bij mijn vorige providers.
Ik ben pas 3 weken bij KPN., gebeurt dit weleens meer, nadien kon ik wel tv kijken, maar de tv gids kon ik niet openen, dat duurde langer.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Henk2304 26 July 2019, 13:42

Bekijk origineel

4 reacties

Zet je de ontvanger telkens helemaal uit (met de schakelaar 8erop)? Zo ja, dan loop je het risico dat je een (nachtelijke) software update misloopt en dat die wordt aangebracht zodra je de ontvanger weer inschakelt, Zo'n update kan inderdaad wel een kwartiertje duren. Daarom is het advies om de ontvangers niet helemaal uit te zetten maar "uit" te zetten met de uitknop op de AB (standby dus). Mocht er dan een update zijn dan wordt die aangebracht als je slaapt en er dus geen last van hebt.
Wij zetten inderdaad elke avond de stroom uit van elk apparaat. Bedankt voor de informatie.
Wij zetten inderdaad elke avond de stroom uit van elk apparaat. Bedankt voor de informatie.
Het modem zou ik niet stroomloos maken als je vaste telefonie hebt. Dan werkt je vaste telefoon ook niet.
Modem blijft aan staan, alleen de tv en de ontvanger , en de dvd speler en de Bose soundbar , en de computer , die gaan helemaal van de stroom af . Is nog iets van vroeger, dan zei de winkelier, ivm met een onweersbui kan je beter de stekker er uit halen. Zodoende zet ik , s’avonds bij deze apparaten de stroom uit, misschien kan ik het beter maar niet doen. Maar nu weet ik het dat het door een update kwam.

Reageer