Beantwoord

tv ontvanger defect

• 22 september 2018
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

tijdens onweersbui en een harde knal, gister 21/9/18. hield ontvanger er mee op. Geen rood/groen lampje meer. Voeding doet het nog, evenals de 2deTV.
kan ik bij KPN winkel een nwe halen?
icon

Beste antwoord door huistijger 23 september 2018, 06:34

Hallo @oparob
Helaas kun je geen TV-ontvanger in de winkel ophalen.
Wat je wel kunt doen is bellen met 0800 0402
Of chatten via de website
Of wachten tot webcare dit binnenkort overneemt.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @oparob
Helaas kun je geen TV-ontvanger in de winkel ophalen.
Wat je wel kunt doen is bellen met 0800 0402
Of chatten via de website
Of wachten tot webcare dit binnenkort overneemt.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @oparob. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger defect is geraakt. Heb je al een nieuwe aangevraagd? Wij hebben ook de mogelijkheid om een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. We hebben daarvoor eerst wel wat gegevens van je nodig. Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt aangevuld in je Forum Profiel. Zou je dit alsnog willen doen?
Reputatie 7
Badge +17
We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer