TV-ontvanger defect

  • 25 June 2019
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Hallo mijn witte kastje van de tv ontvanger is kapot wat moet ik doen om een nieuwe te krijgen .?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @hachem82
Ten eerste om te vertellen waarom je denkt dat hij kapot is, wat de klacht is.
Misschien kunnen we je dan helpen.

En zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @hachem82. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger defect is. Doet de ontvanger helemaal niet meer of krijg je een foutcode te zien. Zo ja, welke foutcode krijg je dan te zien? Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel

Goedemorgen @hachem82. Welkom op het Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger defect is.

Wat vervelend dat bijna elke reply van een KPN moderator begint met het zinnetje. "Wat vervelend dat". Typisch Bot antwoorden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bot_(computerprogramma)
Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat bijna elke reply van een KPN moderator begint met het zinnetje. "Wat vervelend dat". Typisch Bot antwoorden.


Wat vervelend dat jij je er aan ergert.
Het is een beleefdheidsnorm en de meeste mensen waarderen dat.

Wat vervelend dat bijna elke reply van een KPN moderator begint met het zinnetje. "Wat vervelend dat". Typisch Bot antwoorden.Wat vervelend dat jij je er aan ergert.
Het is een beleefdheidsnorm en de meeste mensen waarderen dat.


Dacht het niet, eerder een onbeleefdheidsnorm.

https://luutjeniemantsverdriet.nl/teksten/schrijven-doe-je-zo/wat-vervelend-om-te-vernemen.html
Reputatie 7
Badge +21
@hachem82 We hebben niets meer van je gehoord, is het probleem inmiddels al verholpen? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je mijn hulp nog nodig hebt?
Reputatie 7
Badge +21
Helaas hebben we niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als we toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat dan vooral een berichtje achter in dit topic.

Reageer