Beantwoord

tv ontvanger defect

  • 23 October 2019
  • 7 reacties
  • 2040 keer bekeken

Al 2 dagen is mijn tv ontvanger defect, geeft verschillende storingen aan, bij het overschakelen van programma 2 tot 3 seconden zwart beeld, en brekend beeld, contact opgenomen met klantenservice en klachten medegedeeld en verteld dat ik het hele herstart, reset ,kabels in en uit al gedaan had. Maar het hele herstart, reset en kabels in en uit  begon opnieuw, ik vroeg hem of hij gewoon een nieuwe modem kon sturen wat het was gewoon kapot, hierop wou hij eerst met zijn leidinggevende praten bij terugkomst ging hij weer het hele draaiboek doornemen, nu was mijn vraag of ik zijn leidinggevende mocht spreken, dit werd negatief beantwoord want dat ging niet gebeuren. ik zat al minimaal 12 minuten aan de telefoon, ik heb hem medegedeeld dat ik over dit voorval een klacht in zou dienen en heb opgehangen. ik wil alleen maar een nieuwe tv ontvanger als trouwe klant.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 October 2019, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Hallo @kerstman je bent er vroeg bij dit jaar:wink: . Als ik dit zo lees dan verwacht ik niet dat het probleem in het modem zit maar meer in de ontvanger. Welk modem heb je en welke ontvanger? Is de ontvanger direct aangesloten met een kabel op de experiabox?

klopt wat je wat je zegt het is ook de tv ontvanger, ik ben van de wap gebracht door die persoon van klantenservice.

Badge +19

Haha kan gebeuren. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de ontvanger of heb je er iets tussen zitten? draadloos verbindingsset of iets anders? welke type ontvanger is het?

hier via het forum word je altijd netjes geholpen

het is nu even geduld hebben dat een webcare het hier op pakt

joep bedoeld is de tv ontvanger direct op de experiabox aangesloten met een kabel

 

Is het nog een Motorola ontvanger?

Die kun je gewoon omruilen via de tool Apparatuur wisselen. Die zijn sowieso geschikt voor het apparatenmuseum.

Verder: is ie direct aangesloten op de Experiabox of zit er nog iets tussen als een switch of een 'draadloze’ verbindingsset voor de LAN verbinding?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Kerstman, welkom! Jammer te horen dat je problemen ervaart met de ontvanger. Ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt in alle stappen doorlopen als je dat al gedaan hebt. Maar het is voor ons wel belangrijk dat we die stappen samen met jou doorlopen. Zodat we zeker weten dat dingen ook correct gebeuren. Wij weten niet van tevoren hoe technisch iemand aan de telefoon is. Als iemand dan bijvoorbeeld zegt dat een reset gedaan is terwijl het alleen een herstart was en wij gaan er wel vanuit dat het een reset was. Dan kan het erop uitdraaien dat we een monteur sturen en dat die dan een reset doet en het is opgelost. Dan moet de monteur kosten in rekening brengen. Dat willen we natuurlijk ook voorkomen. Vandaar dat het kan gebeuren dat we je vragen dingen te doen die je al eens gedaan hebt.

 

Je geeft aan verschillende storingen te ervaren. Zie je ook foutmeldingen? En kun je aangeven hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box? Is dit rechtstreeks met een kabel, of zit daar wat tussen? Zoals misschien een switch of een draadloze verbindingsset in het stopcontact?

 

Volg ook even de link die Peter hierboven plaatst. Als je inderdaad een ouder type ontvanger hebt kun je hem via die tool ook zo wisselen. Als dat niet kan, vul je gegevens in op je profiel en laat weten als je dit gedaan hebt.

alles is opgelost door de juiste persoon aan de telefoon te krijgen, het was binnen 5 minuten geregeld.