Beantwoord

tv ontvanger die ik al een tijd niet meer heb moet ik terugsturen

  • 14 October 2020
  • 7 reacties
  • 187 keer bekeken

goedendag, ik moet twee tv ontvangers terugsturen. echter enige tijd geleden hadden wij door blikseminslag niewe gekregen van een monteur, van 1 heb ik gezegd dat het niet nodig was omdat deze niet meer gebruikt werd. dus ik heb in totaal 3 ontvangers ipv 4. in het nieuwe abonnement staan 2 ontvangers dus kan er 1 terugsturen. hoe te handelen want die 4de die heb ik dus ook niet meer.

icon

Beste antwoord door rs189 21 October 2020, 09:54

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi rs189, een hele goeie vraag heb je daar.

Apparatuur leveren we in bruikleen en ontvangen we graag terug als het niet meer wordt gebruikt. Heel goed dat je je gegevens al onder je profiel hebt ingevuld. Ik heb je dan ook een retourdoos toegestuurd waarmee je de derde ontvanger terug kunt sturen :slight_smile:

Alvast bedankt voor de moeite!

sorry ik begrijp me verkeerd, van de 3 boxen wil ik er 1 terugsturen, de andere twee gebruik ik nog bij mijn kpn abonnement. maar ergens staat geregistreerd data ik er 4 heb, maar dat is niet zo. ik stuur dus 1 terug ipv 2. en dat wilde ik melden.

Reputatie 5
Badge +8

Ik begrijp je. Je hebt drie ontvangers en onder je abonnement hangen inderdaad twee. Als je geen vier hebt, dan hoef je natuurlijk niet twee terug te sturen :wink:

Oke kunt u dat aanpassen voor mij want ik stuur er dus 1  terug  dan heb ik er 2 nog hier en geen drie. Heel erg bedankt voor uw hulp. 

Reputatie 5
Badge +8

Geen probleem. Als je hem terugstuurt, dan komt het helemaal goed :relaxed:

goedendag ik heb de tv ontvanger teruggestuurd. ik heb er nu 2 die ik ook gebruik. als ik naar de laatste factuur kijk lijkt het alsof ik voor meer dan 2 ontvangers betaal. klopt dat? want dan moet er ergens iets aangepast worden

Reputatie 5
Badge +8

Heel goed dat je het apparaat hebt teruggestuurd. Onder je abonnement en op de laatste factuur staan twee ontvangers. Dit klopt dus gelukkig wel. Omdat de wijziging tijdens een lopende factuurperiode is ingegaan kan het op de gespecificeerde factuur wel raar lijken. Voor de periode 5 oktober tot en met 31 oktober staat er immers een min voor de extra ontvanger. Onder de specificatie van 1 november tot en met 30 november wordt de extra ontvanger één keer in rekening gebracht. 

Reageer