Beantwoord

TV ontvanger doet het niet meer

  • 16 May 2019
  • 4 reacties
  • 293 keer bekeken

Vandaag sloeg de zekering in de meterkast uit van de slaapkamer. (kortsluiting) na onderzoek bleek dit vanuit de tv ontvanger te komen die het ook niet meer doet. (doet helemaal niets meer) ik weet niet of de sluiting in de voeding of in de tv ontvanger zit. mijn vraag is of ik de TV ontvanger in de KPN winkel kan omwisselen ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 May 2019, 09:03

Bekijk origineel

4 reacties

Wat vervelend dat dat gebeurde.

Als dit nog een Motorola betreft dan kan je die gewoon via deze tool omruilen.

Is het een Arris of Arcadyan dan kun je wachten op een KPN moderator. Evt bellen voor omruil van de ontvanger kan ook via 0800-0402.

Voor een moderator: even het forumprofiel in vullen voor je gegevens + merk/nummer v.d. om te ruilen (defecte) ontvanger.
Reputatie 7
Badge +21
@A.B., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nu geen gebruik kan maken van je tv-ontvanger, en dus ook niet van je televisie. Ik hoop dat we het snel kunnen oplossen!

Heb je meerdere tv-ontvangers thuis? Als je namelijk twijfelt of het alleen de adapter is, kan je kijken of de adapter van een andere tv-ontvanger hiermee werkt of niet. Dan kan je de adapter uitsluiten, of juist niet.

Indien het wél de ontvanger is, dan moeten we die waarschijnlijk omruilen. Via de tool van Peter is dit mogelijk bij de oudere variant. Wil het niet via de tool? Vul dan je profiel aan en geef een seintje dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +21
@A.B., ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je al iets hebt gevonden (oorzaak) en of ik hier nog bij kan helpen?
Ik heb met 0800-0402 gebeld en er is een nieuwe ontvanger opgestuurd.
Bedankt voor de reactie.

Reageer