Vraag

TV Ontvanger doet niets meer

• 17 mei 2018
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Sinds afgelopen avond is mijn TV ontvanger/tuner defect gegaan. Geen enkel signaal meer, geen lampje wat brandt, niets.

Heb alle stappen doorlopen om de ontvanger te resetten/restarten, maar hij geeft geen enkel signaal, en lijkt overleden te zijn. Ik heb tevens de adapter omgeruild van een andere ontvanger die ik in huis heb, maar dit is niet de oplossing.

Mijn wens is bij deze om een nieuwe TV ontvanger te ontvangen, daar ik nu geen tv kan kijken.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Alexander1985
Dat lijkt me erg vervelend, je kunt wachten tot een webcare-medewerker dit overneemt, maar de snelste manier is om even 0800-0402 te bellen.
Reputatie 7
Gelukkig heb je nog een ontvanger lees ik. :)
Dit lijkt derhalve niet helemáál te kloppen.
daar ik nu geen tv kan kijken.

TV kijken kan óók nog via de laptop/pc http://interactievetv.nl. Ondersteunde browsers Edge, Int. Expl, Safari. Aanbevolen Google Chrome.
En de app voor Android en iOS.
Reputatie 7
Badge +21
Dag @Alexander1985, welkom op het forum! Wat @huistijger aangeeft klopt precies 🙂 Als je nog geen telefonisch contact met ons hebt gehad ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan je tv ontvanger om te ruilen voor een nieuwe!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Alexander1985, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen weet je me te vinden!

Reageer