Beantwoord

Tv-ontvanger doet niks en geeft 8888 aan

Hallo,

Sinds een week maak ik thuis gebruik van een tweede tv-ontvanger, een HMB2260. Deze tv-ontvanger heeft echter 3 jaar in de doos gezeten, en ik denk dat ik daarom problemen heb met het tv kijken.

Wanneer ik de tv-ontvanger aan heb staan, kan ik voor ongeveer (als ik geluk heb) een uur tv kijken, daarna valt het beeld etc. weg en gaan alle lichtjes op de ontvanger knipperen en komt er 8888 op te staan.
Naast dit probleem, valt de tv-ontvanger ook uit wanneer je naar het menu-scherm toe wilt gaan.

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om te tv-ontvanger te resetten, maar de problemen blijven aanhouden.

Is er een mogelijkheid om deze tv-ontvanger terug te sturen en een nieuwe te ontvangen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 juli 2017, 08:34

Demi heeft via een privébericht laten weten dat ze al contact heeft gehad met de klantenservice en dat er een nieuwe tv-ontvanger onderweg is. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goede dag @demibartholomeus, welke tv ontvanger heb je? En welke abonnement heb je bij KPN? Als je een Alles-In-1 Instap hebt, dan heb je maar 1 tv-ontvanger. En welke snelheid heb je thuis die je kunt behalen? Als die te laag is dan kun je geen 2e ontvanger afnemen aan jou adres.
Hallo @DennisSchreve,

De tv-ontvanger is de HMB2260. Het abonnement dat we hebben is het Alles-In-1 Glasvezel Instap met gratis pluspakket, we hebben 2 ontvangers thuis gekregen en op de website staat dat we max. 6 tv's aan kunnen sluiten. De down- en uploadsnelheid is 50 Mbits.

Afgelopen week heb ik al wel via deze tv-ontvanger tv kunnen kijken, maar deze viel dus na een tijdje uit of wanneer je op de menuknop drukt.

Met vriendelijke groet,

Demi
Reputatie 7
Badge +23
Hey @demibartholomeus, welkom! Goed dat je hier het probleem meldt. Het is toch zeker niet de bedoeling dat de tv-ontvanger zomaar uitvalt. Je hebt 'm al gereset geef je aan. Veel meer kan je niet doen wat dat betreft. Dit klinkt als een probleem met de hardware. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag. 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Alles-In-1 Glasvezel Instap met gratis pluspakket, we hebben 2 ontvangers thuis gekregen en op de website staat dat we max. 6 tv's aan kunnen sluiten. De down- en uploadsnelheid is 50 Mbits. @Paul_is het niet zo dat je met Instap maar 1 tv-ontvanger hebt? Omdat de klant een 2e ontvanger heeft, is die 2e ontvanger wel aan jullie kant geactiveerd? Omdat ie 3 jaar in de doos heeft gezeten. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Nee, want het gaat om Alles-In-1 Glasvezel Instap. Daar zitten er 2 bij. 🙂 En wat ze beschrijft lijkt meer een hardwareprobleem en niet iets met de snelheid of iets dergelijks.
Reputatie 7
Badge +17
Nee, want het gaat om Alles-In-1 Glasvezel Instap. Daar zitten er 2 bij. 🙂 En wat ze beschrijft lijkt meer een hardwareprobleem en niet iets met de snelheid of iets dergelijks.Oké dank je voor de info. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Demi heeft via een privébericht laten weten dat ze al contact heeft gehad met de klantenservice en dat er een nieuwe tv-ontvanger onderweg is. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier!
Reputatie 7
Badge +17
Demi heeft via een privébericht laten weten dat ze al contact heeft gehad met de klantenservice en dat er een nieuwe tv-ontvanger onderweg is. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier!Oké, dank je @Paul_ voor de terugkoppeling. Hopelijk werkt die wel goed. Hoop dat @demibartholomeus dan met plezier kan TV kijken.

Reageer