Beantwoord

TV ontvanger en afstandbediening stuk

  • 2 February 2019
  • 3 reacties
  • 194 keer bekeken

Badge
Na verbouwing blijkt dat tweede tv ontvanger niet meer werkt dus kapot is ook de afstandsbediening reageert heel slecht nu zou ik die graag om willen ruilen voor nieuwe zodat ik weer goed tv kan kijken
Groeten henri
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 February 2019, 10:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Henri88,

Je kan hier een moderator vragen om een nieuwe afstandsbediening. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Is alleen maar zichtbaar voor jou en een moderator.

Dan kan je daarna sneller geholpen worden.

Wil je ook nog even melden om wat voor ontvanger het gaat? (Digitenne/Interactieve TV)

Geef je tenslotte even een seintje als de gegevens gevuld zijn?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Henri, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat een tv-ontvanger het niet meer doet, moeten we inderdaad even kijken of deze aan vervanging toe is. Ik zie dat je wel je postcode + huisnummer hebt toegevoegd, maar helaas niet welke ontvanger deze kuren heeft (aangezien je er twee hebt). Kan je aangeven welke van de twee ontvangers de problemen geeft, hiervan ontvang ik graag het serienummer! Dit kan je toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel.

Je kan uiteraard ook contact met ons opnemen via 0800-0402 of onze LiveChat functie.
Reputatie 7
Badge +21
@Henri88, ik zie helaas nog niet het serienummer bij de persoonlijke opmerkingen. Mocht de ontvanger aan vervanging toe zijn, dan heb ik wel de juiste ontvanger hiervoor nodig! Indien ik je hier nog bij kan helpen, dan weet je me te vinden 😉

Reageer