Beantwoord

TV-ontvanger en switch vervangen

  • 3 April 2019
  • 11 reacties
  • 685 keer bekeken

Ik wil graag weten of mijn TV-ontvangers en switch apparaat vervangen kunnen worden voor een nieuwer model.
TV-ontvangers:
Motorola VIP1963
Arcadyan HMB2260 v2

Switch:
HP V1405-5

Graag verneem ik de mogelijkheden.

Mvg,
Rob
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 April 2019, 10:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen wel kom op het forum. Beste RobLL dat wat de Motorola betreft die zou u kunnen om ruilen. Maar van de switch denk ik niet die moet je, zelf kopen. Maar u kunt het proberen.
Je krijgt éénmalig een gratis switch van KPN bij een 3de tv-ontvanger. Anders kun je 'm gewoon kopen inderdaad voor slechts € 29 in de webshop. Het is een 4-poorts switch.
Die HP switch zul je indertijd ook zelf ergens gekocht hebben. (die van KPN, zelfde aantal poorten, is overigens een stuk minder prijzig)

De Motorola tv-ontvanger kun je omruilen via Apparatuur Wisselen. Die VIP 1963 (heb ik ook gehad) hoort in het apparatenbejaardenhuis.

De Arcadyan hmb2260 v2 is gewoon al de meest recente.
@RobLL Hoi Rob. Welkom op het forum. Prima voorlichting door @cornelis48 en @PeterG . Laat je weten of het lukt via de link?
Zo niet, dan duik ik er voor je in! 🙂
Hoi Erwin, ja het is gelukt met de link. De arcadyan ontvanger is de meest recente. Helaas kan de check voor de Motorola niet plaatsvinden ivm foutcode 14 en de link deze dus niet kan vinden. Dus bij deze vraag ik je om te checken of deze vervangen kan worden. Tevens foto bijgevoegd met serienummer. Mocht je meer Info nodig hebben, dan hoor ik het graag.



mvg,
rob

admin: Jpg verwijderd ivm privacy gegevens. ( info is bij de admins bekend )
Hoi Rob! Dank voor de info! Kan het kloppen dat jij 2 ontvangers hebt waarvan één al wel netflix ondersteunt? Geen zorg, dit is geen dealbreaker, ofzo 😉 maar mij systeem meet namelijk alleen een nieuwere en ik kan in je abonnement zien dat je er recht hebt op twee.
Als dit het geval is ga ik via een omweg proberen je een nieuwe tuner te sturen die met netflix overweg kan!
Hoi Erwin, het klopt dat ik 2 ontvangers heb. 1 nieuwere en de oude Motorola.

Grt
rob
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Erwin, het klopt dat ik 2 ontvangers heb. 1 nieuwere en de oude Motorola.

Grt
rob

Dan hoop ik dat @Erwin_ jou 2de ontvanger ook wilt omruilen voor je. Maar dat zal wel goed komen! 😉
Sinds half maart vorig jaar is het beleid "1 ontvanger voor Netflix" losgelaten. Het mogen/kunnen/moeten er nu meer zijn. De voorraad Arris/Arcadyan is daar nu voldoende voor.
Bij Ziggo krijg je nog steeds maar één ontvanger die kan opnemen en Netflix ontvangen. V.a.de 2de leveren ze Humaxen die dat niet kunnen.
Helder en duidelijk! Ik heb zojuist de logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe te sturen. Ik ga er van uit dat ze dit doen.
Heb jij die motorola wel ooit aan de praat gekregen? Foutcode 14 kan betekenen dat er iets niet lekker gaat met de aansluiting van het apparaat ( een eigen switch of kapotte kabel o.i.d. ) Mocht dat met die nieuwe ook het geval zijn, help ik je daar uiteraard ook bij.
Nieuwe ontvangen en alles werkt naar behoren. Thanks voor de snelle opvolging en Thanks allemaal voor jullie feedback
Top! Graag gedaan voor toekomstige vragen weet je ons te vinden 🙂