Beantwoord

TV ontvanger gaat na verloop van tijd steeds trager reageren op afstandsbediening

  • 29 May 2020
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Experia box wordt na een paar weken steeds trage in hetreageren op een commando via de afstands bediening. Dit kan op een gegeven mommet 5-10 seconden duren.

ik kan dit prbleem vehelpen door de voeding er ut te tekken en weer aan te sluiten.

ik moet dit echter iedere 2-3 weken doen en dit begint me te storen.

heeft iemand enig idee of dit probleem permanent opgelost kan worden?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Chrizziey 29 May 2020, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @CVDL,

Ik neem aan dat je je tv ontvanger bedoeld? Als dit een motorola is, dan kan je deze zelf gratis omwisselen via de servicetool. 
Is je tv ontvanger van het merk Arris of Arcadyan, zal je dan de software is opnieuw willen laden? Volg de stappen via deze pagina (vanaf stap 2) 

Hallo Chris.

Heb sw opnieuw geinstallerd. Tot nu toe reageerd de Arris box sneller.

Hoop dat dat over een paar weken nog steeds het geval is.

Dank voor je hulp.

Hallo Chris.

Tot nu toe gaat het goed met de arris box.

Echter met de nieuwe sw is ook de tijdsaanduiding op de arris box verdwenen.

Is dit de bedoeling?

Die staat standaard uit. (ook in de oude software was dat zo)

Mogelijk dat je onder de Instellingen met de nieuwe layout ook weer (onder energie?) de klok kunt terugvinden.

Ik vind het nutteloos. Je ziet de tijd alleen als ie standby staat terwijl het juist tijdens tv kijken handig is om de tijd te zien. Er staat hier dus een toffe DCF77 klok in de buurt van de tv.

Peter,

bedankt voor de info.

staat ook nu onder energie (?) -beetje vreemde plaats.

 

Reputatie 7
Badge +20

@CVDL welkom op het forum! mooi opgelost! 
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!