Beantwoord

TV ontvanger geeft geen beeld bij zender wisseling

  • 27 August 2019
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Na problemen met de TV ontvanger heb ik een nieuwe ontvangen. Nu weer problemen. Bij het aanzetten en daarna met het overschakelen naar een andere kanalen geen beeld wel geluid. Beeld komt daarna wel stotterend op gang en blijft stabiel.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 August 2019, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Paijm003, welkom! Er is op dit moment een storing met iTV gaande, waardoor je deze problemen kunt ervaren. We werken er hard aan om dit op te lossen en ik hoop dat ook jij dan geen problemen meer ervaart. Omdat je aangeeft eerder ook problemen te hebben ervaren, wil ik je vragen om ons even op de hoogte te houden. Mocht de storing voorbij zijn, maar jij nog steeds tegen problemen aanlopen, dan helpen we je er graag verder mee. Excuses voor het ongemak!
Kunnen jullie melden wanneer die v00r 100% id verholpen, Elke keer de ontvanger opstarten kost zeer veel tijd op dit moment. Software word niet compleet geladen en geeft telkens foutmelding 561
Reputatie 7
Badge +30
Hopelijk heb je het in het andere topic al gezien: het moet inmiddels opgelost zijn! Mocht je nog problemen ervaren, laat je het me dan weten?
Alles werkt weer zoals het behoort gelukkig.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn, bedankt dat je het nog even liet weten en excuses voor het ongemak!