Beantwoord

tv ontvanger geluid doet het steeds niet

  • 1 November 2019
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik wil graag een van tv ontvangers omruilen, omdat hij steeds gereset moet worden omdat het geluid het niet meer doet.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 1 November 2019, 17:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @E. Bakker 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvangers, ik heb al gelezen dat je ze allebei een reset hebt gegeven. Maar ook een “harde reset”? Verder wil ik weten hoe de TV ontvanger is aangesloten, is dat bekabeld rechtstreeks naar de Experiabox? Of zit er een router tussen? Of zijn ze verbonden met een draadloze verbindingsset? (DVS)

 

(Harde reset = software en hem terugzetten naar fabrieksinstellingen)

 

Welke merk TV ontvangers heb je?

Reputatie 5
Badge +7

Hey @E. Bakker , welkom op het KPN forum 🙂 Erg slim om gebruik te maken van de kennis en kunde die we hier hebben. Ik lees dat @Dennis Schreve  al veel goede vragen geeft gesteld. Ben benieuwd naar de antwoorden. We horen het hier graag 🙂 

Zou je dan ook je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @E. Bakker  dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer