Beantwoord

Tv-ontvanger geregeld resetten omdat hij ineens niet meer aan wil

  • 15 September 2021
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een tv ontvanger (Arris 2952) die, als hij het doet, naar behoren werkt. Niet traag of zo. Het probleem is dat ie op sommige momenten niet opstart. Even de stekker er uit/reset en dan doet ie het wel weer. Maar omdat dit toch meerdere keren per dag/week voorkomt begin ik het vrij storend te vinden. Alle mogelijke oplossingen (fabrieksinstellingen, nieuwe software etc), is al geprobeerd. 

Op de slaapkamer heb ik dezelfde ontvanger, maar deze doet het prima. Kan de probleemontvanger omgeruild worden?

 

groet,

Wilco

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 September 2021, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wilco82, welkom op ons forum!
Dat is wel merkwaardig inderdaad. Heb je de ontvangers ook al onderling omgewisseld om de aansluiting uit te sluiten?

Reputatie 7
Badge +20

@Wilco82, heb je bovenstaande nog kunnen proberen?
Ik ben wel benieuwd of het probleem met de ontvanger meeverhuist!

Dag Thomas,

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om het te proberen. Ik zal dit morgen doen en terugkoppelen of het probleem meeverhuist.

Groet,

Wilco 

Dag Thomas, 

Ik heb de ontvangers nu enkele dagen geleden omgeruild. Ik heb de ontvanger die nu beneden staat slechts de eerste keer moeten resetten, vervolgens niet meer. Probleem lijkt tot dusver opgelost.

 

Gr. Wilco