Beantwoord

tv-ontvanger glasvezel slaat op hol.

• 22 december 2018
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

De modem knippert rood en blijft steeds verschillende kanalen tonen (steeds ongeveer 1 seconde. Lijkt alsof ie op hol geslagen is! Wat te doen om dit te verhelpen
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 januari 2019, 14:54

Hi Dirk, welkom. Zoals wjb aangeeft kan het zijn dat de afstandsbediening de hele tijd bezig is dus dat lijkt me een goede test. Anders kan je ook een herstart/reset van de tv-ontvanger doen. Ik hoor graag of één van deze dingen werkt.

We hebben niets meer van je gehoord Dirk dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat je een TV ontvanger bedoelt.
Haal.de batterijen eens uit de afstandsbediening.
Houdt het dan op?
Reputatie 7
Badge +24
Hi Dirk, welkom. Zoals wjb aangeeft kan het zijn dat de afstandsbediening de hele tijd bezig is dus dat lijkt me een goede test. Anders kan je ook een herstart/reset van de tv-ontvanger doen. Ik hoor graag of één van deze dingen werkt.
Reputatie 7
Badge +24

We hebben niets meer van je gehoord Dirk dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer