Beantwoord

TV ontvanger herstart bij gebruik netflix

  • 25 June 2019
  • 6 reacties
  • 307 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds een paar wekenvalt onze eerste TV-ontvanger zeer regelmatig uit. Hij herstart zich dan zelf.
Dit gebeurt voornamelijk als Netflix wordt gebruikt.

Het is inmiddels zo erg dat dit om het kwartier gebeurt wanneer ik Netflix aan heb staan.

Ik heb al een reset van de TV ontvanger uitgevoerd, maar dit heeft niet mogen baten helaas.
Het gaat om een hmb2260

Is er iets wat ik zelf nog kan doen om dit probleem te verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Roy
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 June 2019, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @caller082

Heb je de TV ontvanger ook een harde reset gegeven? (Software verwijderen, terug naar fabrieksinstellingen)
jazeker geen geluk
Hoi @caller082 . Welkom op het forum!
Leuk je even gesproken te hebben. Ik bel je morgenavond en dan zorg ik er voor dat de juiste tuner wordt omgeruild. Ik heb sterk het idee dat deze zijn einde nadert 😉
We hebben zojuist je defecte box omgeruild. Dat wil zeggen, morgen na 14:30 ligt er een nieuwe klaar bij een distributiepunt bij jou in de buurt. Mocht de nieuwe tuner óók problemen geven, laat het weten en dan duik ik er dieper in. Fijne avond en geniet van het mooi weer dit weekend! 🙂
Hoi @caller082 . Is het allemaal goedgekomen?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het allemaal is opgelost. Zo niet, weet je mij te vinden! 🙂