Beantwoord

TV-ontvanger houdt de zenders niet vast

  • 8 July 2020
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

de tv-zenders zijn geinstalleerd maar als de tv ontvanger uitgezet wordt dan zijn de zenders weer weg.

de tv ontvanger is de motorola VIP1853. Betekent nu dat bij televisiekijken elke keer interactieve tv weer opgestart moet worden. Is dit een bekend probleem en wat kunnen we doen. Bellen heeft geen zin want naast een lange wachttijd wordt in de meeste gevallen de verbinding verbroken.

icon

Beste antwoord door Joep1965 8 July 2020, 20:06

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Volgens mij is de motorola aan vervanging toe. Probeer deze tool even https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 laat even weten hoe het afloopt. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Gerben_, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Jouw tv-ontvanger, de Motorola, is inderdaad een wat ouder model. Deze kan je kosteloos omruilen voor een nieuwere variant via de link van Joep. Heb je dat inmiddels al gedaan? Mocht je hem binnenkort ontvangen, de nieuwe ontvanger, breng je ons dan even op de hoogte of dit jouw probleem heeft opgelost? Want anders moeten we even verder kijken voor jou!

@Joep1965 en @Susan_  ik heb het geprobeerd en ik heb voor morgen een omruil actie gepland. bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +21

Fijn! En mocht het toch nog niet helemaal opgelost zijn dan weet je ons te vinden!

Reageer