Beantwoord

TV-ontvanger in rekening gebracht?

• 20 september 2018
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik zie dat ik hetzelfde probleem heb als Liesbeth,
Bij mij wordt ook sinds lange tijd een TV-ontvanger in rekening gebracht, die gratis was.
Hoor graag hoe e.e.a. opgelost wordt.
NB de tweede wordt niet gebruikt en lig al jaren in de kast.
Hoor graag.
met vriendelijke groet.'
Jan van de Braak
***@hetnet.nl

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 september 2018, 11:16

Goedemorgen Jan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat je gebruik maakt van Alles-in-1 Standaard, echter is dit abonnement afgesloten in 2013 en heb je het nooit echt gewijzigd (naar nieuwere propositie). Vandaar dat de 2e tv-ontvanger niet inbegrepen zit en je hiervoor € 5,00 (voorheen € 4,00) huur betaald. Nieuwere varianten van Alles-in-1 Standaard (bijv. Internet en TV) geven het recht op 2 tv-ontvangers zonder extra kosten. Als ik de facturen nakijk, tot maart vorig jaar, zie ik hier telkens de kosten op staan. Dit had je al eerder gezien of komt het nu pas naar voren?

Om deze kosten uit het abonnement te halen, kunnen we de 2e tv-ontvanger verwijderen. Zoals je aangeeft gebruik je deze niet, en kost het dus onnodig geld. Dit kan je regelen via MijnKPN of ik kan hem voor je verwijderen. Je ontvangt dan een retour doos thuis, waar je de ontvanger + stroomadapter in kan doen en kosteloos retour kan sturen naar KPN.

Je kan ook je abonnement verlengen en dus wijzigen naar een nieuwer abonnement. De 2e tv-ontvanger wordt dan gratis, maar je verliest bijvoorbeeld wel de optie Spotify Premium (kan je wel erbij aanschaffen voor € 8,99 per maand).
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi. Opdat de KPN moderator die hier komt je efficient kan helpen zou je vast je naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens kunnen alleen door jou en de moderators gelezen worden.

Trouwens, hoort die 2de niet gewoon bij je abonnement? Met Alles in 1 Standaard en Alles in 1 Premium heb je 2 ontvangers in het abonnement. Ook als je er maar 1 gebruikt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Jan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat je gebruik maakt van Alles-in-1 Standaard, echter is dit abonnement afgesloten in 2013 en heb je het nooit echt gewijzigd (naar nieuwere propositie). Vandaar dat de 2e tv-ontvanger niet inbegrepen zit en je hiervoor € 5,00 (voorheen € 4,00) huur betaald. Nieuwere varianten van Alles-in-1 Standaard (bijv. Internet en TV) geven het recht op 2 tv-ontvangers zonder extra kosten. Als ik de facturen nakijk, tot maart vorig jaar, zie ik hier telkens de kosten op staan. Dit had je al eerder gezien of komt het nu pas naar voren?

Om deze kosten uit het abonnement te halen, kunnen we de 2e tv-ontvanger verwijderen. Zoals je aangeeft gebruik je deze niet, en kost het dus onnodig geld. Dit kan je regelen via MijnKPN of ik kan hem voor je verwijderen. Je ontvangt dan een retour doos thuis, waar je de ontvanger + stroomadapter in kan doen en kosteloos retour kan sturen naar KPN.

Je kan ook je abonnement verlengen en dus wijzigen naar een nieuwer abonnement. De 2e tv-ontvanger wordt dan gratis, maar je verliest bijvoorbeeld wel de optie Spotify Premium (kan je wel erbij aanschaffen voor € 8,99 per maand).
Reputatie 7
Nou, 2de gratis .... Dat abonnement is gewoon € 10 duurder. Precies het verschil van 1 (extra) ontvanger en het opnemenpakket t.o.v. het basis abonnement.
Ik blijf het zeggen, de term gratis wordt verkeerd en ten onrechten gebruikt bij KPN.
Reputatie 7
Ik blijf het zeggen, de term gratis wordt verkeerd en ten onrechten gebruikt bij KPN."Inbegrepen" zou beter zijn😉

Reageer