Beantwoord

TV-ontvanger kan geen verbinding maken met het netwerk

  • 29 november 2018
  • 4 reacties
  • 598 keer bekeken

Hallo,
Ik heb hier precies hetzelfde probleem,
1 Arris kastje wil het maar niet doen.
Als ik een andere neem werkt het wel.

Al op internet gezocht naar manieren, maar de foutmeldingen blijven komen (kan geen verbinding maken met het netwerk)..

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Timdemos 4 december 2018, 14:52

Hi,
Ik heb het probleem gevonden.
Dat laatste kastje zat niet in mn abonnement!
Zo simpel kan het zijn.. Je krijgt standaard op 2 tv's beeld.. wil je meer dan moet je betalen per tv!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha Tim, welkom! vervelend dat je hier tegenaan loopt. Heb je je ontvanger al eens gereset? Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Kan je me ook de laatste drie cijfers geven van het serienummer van de ontvanger die de problemen geeft? Dan ga ik verder voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, is het allemaal gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, geef gerust een gil.
Hi,
Ik heb het probleem gevonden.
Dat laatste kastje zat niet in mn abonnement!
Zo simpel kan het zijn.. Je krijgt standaard op 2 tv's beeld.. wil je meer dan moet je betalen per tv!
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat je eruit gekomen bent 😉 Is deze inmiddels wel aangemeld? Als ik nog iets kan doen, laat het maar weten. Dank dat je het nog even liet weten!

Reageer