Beantwoord

TV ontvanger kapot

• 14 juli 2018
  • 12 reacties
  • 633 keer bekeken

Hallo,
Mijn tweede tv ontvanger is kapot. Moet ik nu een nieuwe kopen? En wat zijn de kosten daarvan?

Ik heb een kpn compleet pakket
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 juli 2018, 09:58

Goedemorgen Danieke, welkom op het Forum!
Wat lastig dat je tv-ontvanger kapot is gegaan, dit kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig heb je er nog 1 zodat je niet zonder zit! Wat precies is er gebeurd dat hij kapot is gegaan? En werkt hij helemaal niet meer, of bepaalde functies? Ik kijk graag met je mee of hij vervangen kan worden, wil je daarvoor je postcode, huisnummer, achternaam en klantnummer toevoegen in jouw Forum profiel en me een seintje geven wanneer je het hebt aangepast? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en voor ons (KPN medewerkers).
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
De tv ontvanger krijg je via kpn. Huur (als het boventallig is van je abonnement) en anders in het abonnement. Wat is het probleem ermee?
Welk merk (/type) betreft het?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Danieke, welkom op het Forum!
Wat lastig dat je tv-ontvanger kapot is gegaan, dit kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig heb je er nog 1 zodat je niet zonder zit! Wat precies is er gebeurd dat hij kapot is gegaan? En werkt hij helemaal niet meer, of bepaalde functies? Ik kijk graag met je mee of hij vervangen kan worden, wil je daarvoor je postcode, huisnummer, achternaam en klantnummer toevoegen in jouw Forum profiel en me een seintje geven wanneer je het hebt aangepast? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en voor ons (KPN medewerkers).
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Danieke, ik zie geen ingevuld profiel en heb ook geen reactie meer ontvangen. Heb je nog steeds een nieuwe ontvanger nodig of heb je hem inmiddels via een andere manier aangevraagd? Ik hoor graag van je!
Mijn tv ontvanger is ook stuk gewoon doorgebrand hoe krijg ik een nieuwe
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Wijkers, bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je geen televisie kan kijken! Wat is er precies doorgebrand? Want dat klinkt wel gevaarlijk! Gaat het om de stroomadapter van de tv-ontvanger of iets in de ontvanger zelf? Dan kijk ik snel of ik dat kan vervangen! Voeg dan ook even je postcode + huisnummer en klantnummer toe aan jouw Forum profiel dan kan ik je bij een reactie sneller helpen!
Goedemiddag

Mijn tv ontvanger is kapot. Aqurium is gaan lekken. Allemaal water in gekomen.

Hoe kan ik een nieuwe bestellen ?

Mijn gegevens zijn:

A.dorresteijn
**** zeewolde

Ik hoor het graag

Mrvrgr toon dorresteijn

*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Tagdorre, bedankt voor je bericht!

Oh, dat is een situatie die je ook niet elke dag tegenkomt! Hopelijk is het aquarium nog heel en heb je het lekken verder kunnen voorkomen (en de eventuele dieren erin kunnen redden). Wat betreft de tv-ontvanger, kan dat natuurlijk gebeuren. Ik zie dat je 4 tv-ontvangers in totaal hebt aangesloten. Kan je in jouw Forum profiel aangeven wat het serienummer is van de tv-ontvanger die niet meer werkt? Dit kan je vinden op de sticker, en de code begint met M11527..... Die code heb ik nodig, anders ga ik misschien de verkeerde vervangen en dat is niet de bedoeling!
Hoi Susan

Nummer van de ontvanger is : M11527TWA199

Groet toon
Reputatie 7
Badge +20
Top, bedankt! Ik heb een ruiling aangevraagd. Het gaat nu als volgt, de tv-ontvanger met stroomadapter stop je in een doos en voorzie je van een retour nummer en adres. Dit zal ik via een priv├ębericht even doorgeven! Morgen na 14.30 kan je bij een afhaalpunt met je legitimatie de kapotte ontvanger omruilen voor de nieuwe, kosteloos!
Hallo
Mijn ontvanger reageert nergens meer op en gaat ook niet meer aan. Waar kan ik een nieuwe ontvangen/ bestellen
Reputatie 7
Weet je zeker dat het de ontvanger is? Niet lege batterijen in de afstandsbediening? Die al vervangen?
Anders : ....

Het snelst is even bellen, Jacky44. Gratis nummer 0800-0402 (24/7)
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Jacky44, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat hij niet meer aan/uit wil. We moeten wel even zeker weten dat het inderdaad de ontvanger is, en niet de afstandsbediening. Heb je de tips van Peter al kunnen opvolgen? Daarnaast ben ik benieuwd of de stroomadapter misschien niet de boosdoener is. Heb je 1 of 2 tv-ontvangers thuis? Dan kan je ze eventueel wisselen van plek, alleen de ontvanger (kabels laten liggen), om te kijken of dit geholpen heeft!

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!

Reageer