Beantwoord

Tv ontvanger kapot

• 2 september 2018
  • 4 reacties
  • 296 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds de stroomstoring in het zuiden vorige week is mijn tweede tv ontvanger kapot. Het lampje van de ontvanger brand niet meer, het lampje van de adapter wel.
Ook heb ik getest met de adapter van mijn eerste tv ontvanger. Helaas zonder succes.

Kan ik deze opnieuw bestellen? Of moet ik de defecte ontvanger opsturen voor reparatie?

Vriendelijke groet,

Roy
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 september 2018, 20:45

Hoi RvGil, Susan heeft een aantal dagen vrij, daarom neem ik het van haar over. Ik heb inmiddels een nieuwe ontvanger opgestuurd. Je kunt de ontvanger morgen al omruilen. Ik heb je een privébericht gestuurd met alle details. Laat je nog even weten of alles duidelijk is? Als je nog hulp nodig hebt bij het aansluiten van de nieuwe tv-ontvanger horen we dat ook graag. Voor nu wens ik je nog een fijne avond 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Wacht even totdat een Modurator reageert en dan kan je hem makkelijk omruilen.
Zonder kosten.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Roy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je tv-ontvanger het nu niet meer doet, dit komt vaker voor na een stroomstoring helaas. Ik heb meteen voor je in het systeem gekeken, we krijgen geen verbinding met de tv-ontvanger die als serienummer eindigt op 719. Klopt dat? Voordat ik de verkeerde tv-ontvanger ga omruilen 😉 Je kan dit controleren op de sticker van de ontvanger. Mocht dat de juiste zijn hoor ik het graag, dan ga ik de ruiling in werking zetten!
Klopt helemaal! Ik hoor graag hoe de omruiling in zijn werk gaat.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi RvGil, Susan heeft een aantal dagen vrij, daarom neem ik het van haar over. Ik heb inmiddels een nieuwe ontvanger opgestuurd. Je kunt de ontvanger morgen al omruilen. Ik heb je een privébericht gestuurd met alle details. Laat je nog even weten of alles duidelijk is? Als je nog hulp nodig hebt bij het aansluiten van de nieuwe tv-ontvanger horen we dat ook graag. Voor nu wens ik je nog een fijne avond 😃

Reageer