Beantwoord

Tv-ontvanger kapot

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Mijn TV ontvanger is kapot. Bij het opstarten kreeg ik fout 561. Ik heb jullie suggestie opgevolgd met herstarten van modem en zo, maar dat werkt niet. Andere TV ontvanger in plaats van deze ontvanger werkt wel. Mijn conclusie is dus dat de ontvanger niet meer werkt. Kan ik een nieuwe krijgen?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 October 2019, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @K2, een van jouw twee tv-ontvangers doet het niet meer, lees ik. Dat is niet fijn, ik help je graag verder om dit op te lossen!

Je hebt al verschillende dingen geprobeerd, helemaal goed. Ik begrijp dat je twee tv-ontvangers hebt thuis. Deze heb je van plek verwisseld, en de andere tv-ontvanger werkte op dezelfde plek wel? Heb ik het zo goed begrepen? 

Ik zal ook een beetje uitleg geven over de foutmelding die je te zien krijgt. Foutcode 561 geeft aan dat de tv-ontvanger geen goede verbinding met het modem krijgt. Hij krijgt geen (goed) IP adres, dat kan verschillende oorzaken hebben. Daarom ben ik benieuwd naar hoe de tv-ontvanger verbonden is met de Experia Box: rechtstreeks met een internetkabel of met een Draadloze Verbindingsset? Zit er geen andere apparatuur, zoals een router, tussen de tv-ontvanger en het modem?

Verder zie ik nog geen gegevens van je staan. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik je gegevens opzoeken en je verder helpen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +19

@K2 Ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Bedankt. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en ik kan verder.Â