Beantwoord

TV-ontvanger kapot

  • 20 October 2019
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Goedemorgen,

Gisterenavond is mijn digitale Interactieve TV ontvanger die boven staat overleden. Hij gaat niet meer aan, er brandt geen rood lampje meer als hij uit is maar kan ook niet meer aangezet worden, want er komt geen groen lampje.

De ontvanger van beneden doet het wel. Heb ze omgedraaid, maar het werkelijke kastje is echt overleden. Ook de stekker er lang uit gehad etc. maar niets meer. Dood als een pier.

Ik wil graag zo spoedig mogelijk een nieuwe, want vanwege chronische ziekte lig ik vroeg op bed en kijk ik tv. Maar dat kan nu niet meer.

Heb jullie ook via FB benaderd. Mijn facturen zijn momenteel in mijn KPN niet beschikbaar dus heb geen klantnummer bij de hand.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk geholpen kan worden.

icon

Beste antwoord door femke98 20 October 2019, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Nou niet meer nodig 😂 Het heeft zichzelf opgelost. Om half 11 gisteravond deed hij het niet meer. We hadden bleek achteraf een stroomstoring (kwamen we in de nacht achter). Kastje deed het niet maar de rest wel in de slaapkamer. Daarom dachten we dat het kastje kapot was. Kregen een foutmelding niet bereikbaar met modem etc.  Ik ga nu kijken naar het serienummer, alles doet het weer qua elektriciteit en zie daar, ik deed hem nog even aan en uit, en hop.  Ik hou het wel in de gaten, want je weet maar nooit. Dus voor zover is alles opgelost, maar mocht het kastje toch weer raar gaan doen dan trek ik aan de bel.  Sorry voor de overlast 😉 Fijne zondag.
Reputatie 7
Badge +21

@femke98 bedankt voor je bericht én terugkoppeling 🙂 Fijn om te lezen dat ik geen actie meer hoef te ondernemen en het zichzelf heeft opgelost.  Mocht er toch nog iets mee aan de hand zijn, dan weet je me te vinden. Een prettige zondag verder!

Reageer