Beantwoord

Tv ontvanger kapot

  • 10 December 2019
  • 14 reacties
  • 113 keer bekeken

 

Hallo. Mijn tv ontvanger doet het niet meer. Na verschillende storingoplossingen uitgevoerd te hebben waarna hij het nog steeds niet deed  gereset en een nieuwe kabel genomen en nog steeds geen tv.  Duss nu mijn vraag : Waar kan ik deze kapotte  ontvanger omruilen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 December 2019, 12:47

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Claudia_P ,

 

Krijg je foutcode te zien? 

Of zie je een andere melding zoals bv 8888 ? 

Krijg je wel het Digitenne-menu te zien op jouw TV ? 

 

 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Claudia_P ,

 

Krijg je foutcode te zien? 

Of zie je een andere melding zoals bv 8888 ? 

Krijg je wel het Digitenne-menu te zien op jouw TV ? 

 

 

Heeft ze wel een Digitenne ontvanger? Het kan ook een interactieve TV ontvanger zijn @Noordzee 😁 Ik zie nergens wat voor diensten ze heeft. 😉

Reputatie 7
Badge +28

@Dennis Schreve 

Ze heeft precies dezelfde vraag ook gepost in een Digitenne-topic van iemand anders. Ik ga er daarom vanuit dat ze Digitenne heeft. 

 

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve

Ze heeft precies dezelfde vraag ook gepost in een Digitenne-topic van iemand anders. Ik ga er daarom vanuit dat ze Digitenne heeft. 

 

Aha! Duidelijk! Dan moeten de KPN moderator deze topic maar toevoegen aan de juiste topic! 😉

Reputatie 7
Badge +17

@Claudia_P Welkom op ons Forum!
@Dennis Schreve en @Noordzee voeren al een interessante discussie.. “Om welk product gaat het hier nou eigenlijk?” Direct ook mijn vraag. Gaat het hier om een Digitenne of ITV ontvanger? 
Om je beter te kunnen helpen ben ik benieuwd wat er precies aan de hand is. Doet de ontvanger helemaal niets meer, oftewel brand er geen lampje op de ontvanger als die aanstaat en blijft het display zwart? 
Of krijg je een foutmelding/sneeuw in beeld? 
Graag horen we van je! 

Reputatie 7
Badge +22

@Noordzee en @Lisa 

Ik zie nu dat deze topic in de submenu “Digitenne” staat. :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee en @Lisa 

Ik zie nu dat deze topic in de submenu “Digitenne” staat. :sunglasses:

Dat heb ik even gauw gedaan om hem uit de 'stel je vraag bak’ te halen.:sunglasses: Misschien een beetje voorbarig. Ik pas hem zo weer aan als dat moet. :smirk:

Het gaat om deze tv ontvanger. Krijg een stil beeld te zien en haperend geluid. Daarna niks meer. Als ik t opnieuw opstart krijg ik weer t zelfde.

Reputatie 7
Badge +28

Aha, dat is dus interactieve TV. 
 

@Lisa  kan de omruiling voor jou in gang zetten. Even geduld nog tot ze weer aan het werk is. 

Reputatie 7
Badge +22

Aha, dat is dus interactieve TV. 
 

@Lisa  kan de omruiling voor jou in gang zetten. Even geduld nog tot ze weer aan het werk is. 

En deze topic in “Interactieve TV” plaatsen! 😉

@Noordzee ik ben niet zo goed in dat soort dingen.....😊

Bedankt voor jou hulp en informatie!👍👍👍

Reputatie 7
Badge +22

@Noordzee ik ben niet zo goed in dat soort dingen.....😊

Bedankt voor jou hulp en informatie!👍👍👍

We helpen graag, toch @Noordzee? 😉 Daarom zitten we ook op het Forum om klanten te helpen! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee bedankt voor je bijdrage aan dit topic en @Dennis Schreve bedankt voor je oplettendheid!
Ik het het topic weer verschoven naar Interactieve TV. @Claudia_P  Excuses dat mijn reactie even uitbleef. Ik ben vandaag weer aan het werk. Jij hebt een mail ontvangen met daarin de informatie over je nieuwe tv-ontvanger. Het systeem kon mij inderdaad vertellen dat de ontvanger kuren had. 
Morgen kan je de kapotte ontvanger omruilen bij de Bruna bij jou in de buurt. 
Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust. 
Fijne dag!

@Lisa heel erg bedankt voor het regelen! Super.👍

Fijne dag nog!

Reageer