Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelTV-ontvanger kwijt
Hallo tijdens de verbouwing van onze woning hebben wij onze inboedel voor een deel opgeslagen. Inmiddels is de verbouwing afgerond en onze woning weer ingericht. We missen echter een TV-ontvanger. Deze is onvindbaar. Kunnen we een nieuwe bestellen/ontvangen?
Dan zal je verdwenen ontvanger ook uit je abonnement moeten, anders ga je extra betalen voor een nieuwe. Hoe dit in zijn werk gaat als je de oude niet kunt inleveren.... Deze situatie kan ik me in 5 jaar forumactiviteit niet herinneren.
Wacht dus tot een KPN moderator hier komt.
Voor die moderator zijn je gegevens van belang om goed te kunnen reageren.
Vul in je forumprofiel i.i.g. in je voor- en achternaam, postcode, huisnummer (+ evt. toevoeging), klantnummer internet/tv. Je telefoonnummer, onder Persoonlijke opmerkingen, kan ook van pas komen.
Wacht dus tot een KPN moderator hier komt.
Voor die moderator zijn je gegevens van belang om goed te kunnen reageren.
Vul in je forumprofiel i.i.g. in je voor- en achternaam, postcode, huisnummer (+ evt. toevoeging), klantnummer internet/tv. Je telefoonnummer, onder Persoonlijke opmerkingen, kan ook van pas komen.
A
Hoogstwaarschijnlijk zul je ook een factuur krijgen voor de vervangingswaarde van het apparaat omdat je deze in bruikleen hebt.
Goedenavond @Gerant , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je iets kwijtraakt, maar het is wel huur apparatuur.. Dus we moeten even kijken hoe we dit gaan regelen! Want is het de bedoeling dat je wel weer een tv-ontvanger hiervoor in de plaats krijgt? Dan moet ik namelijk een bepaalde afdeling aansturen, zij bepalen dan op welke manier je een nieuwe ontvangt (en of hier kosten aan verbonden zijn).
Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als het gelukt is, dan help ik je graag verder!
Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je iets kwijtraakt, maar het is wel huur apparatuur.. Dus we moeten even kijken hoe we dit gaan regelen! Want is het de bedoeling dat je wel weer een tv-ontvanger hiervoor in de plaats krijgt? Dan moet ik namelijk een bepaalde afdeling aansturen, zij bepalen dan op welke manier je een nieuwe ontvangt (en of hier kosten aan verbonden zijn).
Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als het gelukt is, dan help ik je graag verder!
Ik heb mijn digitenne abonnement opgezegd. Nu wil ik de kastjes terug sturen maar deze 2 zijn met de verhuizing zoek geraakt. Het gaat echter om de oude grijze kastjes. Wat moet ik doen
mvg omar12
Was je abonnement niet al automatisch stopgezet aangezien je niet gewisseld hebt naar de nieuwe kastjes,Â
KPN hoeft die oude grijze Digitenne-kastjes niet per se terug. Mocht je ze nog vinden kun je ze naar het plaatselijke recycle punt brengen. Dan worden ze verantwoord verwerkt.
Nee 1 was gewisseld en de ander functioneerde gewoon. Maar moest de boel terug sturen
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.