Beantwoord

Tv ontvanger kwijt

  • 11 November 2019
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Wij hebben naast KPN een proefabonnement van Ziggo uitgeprobeerd voor een paar weken. Dit beviel niet en we blijven graag bij KPN. Echter is de tv-ontvanger van KPN mee teruggaan ipv die van Ziggo. Ik heb al contact opgenomen met Ziggo maar die moeten een serienummer weten van de tv-ontvanger (maar aangezien zij het kastje hebben, weet ik niet wat het serienummer is… :o).

Zouden jullie ons verder kunnen helpen? Zouden we een nieuw kastje kunnen krijgen/aanschaffen zodat we weer tv kunnen kijken?

Ik hoor het graag! :)

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 November 2019, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Tv-ontvanger kwijt, welkom! Flink balen dit! Ik kan je ongetwijfeld aan het serienummer helpen, maar ik kan je ook wel een nieuwe ontvanger sturen ;-). Wil je me laten weten waar je voorkeur naar uit gaat? En wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.