Vraag

Tv ontvanger loopt dagelijks vast-moet alles herstarten

  • 17 January 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Sinds een paar weken valt de tv-verbinding steeds weg. Eerst loopt het beeld op tv vast en vervolgens verschijnt er een melding dat er geen verbinding is. De modem moet gereset worden. Vervolgens moet ook de tv box nog even gereset worden en daarna is er weer verbinding. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, bijna dagelijks en soms meerdere keren per dag. Elke keer moet de modem gereset worden. Dit is erg vervelend wanneer je midden in een programma zit, want alles bij elkaar ben je zo maar een paar minuten verder. 

De apparatuur is nu een aantal jaar oud en wordt vrij intensief gebruikt. Alleen de tv ontvanger heb ik nu sinds een paar mnd een nieuwe en sinds ik die heb is het menu ook nog eens veel trager geworden 

 

Misschien wordt het na zoveel jaar intensief gebruik ook wel een tijd voor een nieuwe experiabox???


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Patrieskuh, hoewel de aanleiding minder leuk is. Dat je telkens moet resetten is natuurlijk niet helemaal de bedoeling dus ik zoek graag met je mee naar de oorzaak én oplossing!

Als je alleen de tv-ontvanger reset, en het modem gewoon aan laat staan, wat gebeurt er dan? Krijg je dan een bepaalde foutcode te zien of iets dergelijks? En hoe gaat het met het internet, blijft dat het al die tijd gewoon doen?

Hoor het allemaal graag! Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?