Beantwoord

TV-ontvanger loopt steeds op 85%


Echt bizar dat er nergens een telefoon nummer te vinden is! ja na goed zoekenn wat dure door verbind nummers. dan bel je en kun je een kwartier wachten. en word de verbroken! maar 1 van mijn kastjes stuk fout 653, alles geprobeerd en opgestart. software loopt steeds op 85% vast.heb gelukkig nog een kastje op de slaapkamer die t wel doet. graag een nieuw kastje!!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 27 september 2018, 16:19

Goedemiddag @wordermoevan. Wat vervelend dat je niemand van onze klantenservice hebt gesproken. Als je de foutcode 563 te zien krijgt op de tv-ontvanger betekend dat de ontvanger een onjuist ip adres om op het tv netwerk te komen. Je kan het beste de stroomkabel van de ExperiaBox uit het stopcontact halen en na 30 sec weer opnieuw laten opstarten. Na 15 minuten doe je ook met de tv-ontvanger. Mocht de tv-ontvanger dan nog niet doorstarten dan kan je het beste de ontvanger resetten. Laat je ons weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag @wordermoevan, welkom op het forum.

Het standaard telefoonummer van KPN is 0800-0402, 24*7 én gratis.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @wordermoevan. Wat vervelend dat je niemand van onze klantenservice hebt gesproken. Als je de foutcode 563 te zien krijgt op de tv-ontvanger betekend dat de ontvanger een onjuist ip adres om op het tv netwerk te komen. Je kan het beste de stroomkabel van de ExperiaBox uit het stopcontact halen en na 30 sec weer opnieuw laten opstarten. Na 15 minuten doe je ook met de tv-ontvanger. Mocht de tv-ontvanger dan nog niet doorstarten dan kan je het beste de ontvanger resetten. Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +15
We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat deze storing inmiddels is verholpen. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn dan horen we dat graag van je!

Reageer