Vraag

Tv-ontvanger loopt steeds vast

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Kastje werkt niet goed meer moeten iedere keer heen en weer schakelen naar een ander net. Hij blijft iedere keer hangen. Hebben al gereset. Dus graag nieuw kastje. Geen refurbished. Anders gaat hij het weer doen ma verloop van tijd

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heeft u en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Hoi, Francis.

Welk type tv ontvanger heb je nu?
(ook niet onbelangrijk) welke Experiabox heb je? (mijn moeder had een gelijk probleem i.c.m. v9 op n.b. glasvezel; uiteindelijk loste vervanging van het modem het pas op na vervanging van eerst de tv ontvanger)
Heb je glasvezel? Zo niet wat is de max. snelheid op je aansluiting? Dat kun je hier opzoeken.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @FRANCIS100, welkom! Ik ben ook benieuwd naar de vragen die hierboven gesteld worden. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?