Beantwoord

Tv-ontvanger loopt vast tijdens software update

• 24 september 2018
  • 2 reacties
  • 2675 keer bekeken

Hier heb ik zo'n zelfde probleem alleen blijft de software update hangen. Hij staat dan op software downloaden en 20%,. Soms loop het op naar 33 % maar gaat daarna weer terug naar de 20. Ik kan wel in het menu komen door op 0p de stand-by knop in te drukken. Ik selecteer dan software verwijderen, maar kan daarna niets bevestigen. Hij gaat dan door met het installeren van de software.......wat niet oploopt.

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Remcod05 25 september 2018, 14:39

Tis reeds gelukt door de powerline adapters te resetten. Denk dat deze wat kuren vertoonde.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Remco. Welkom hier op het Forum en goed dat je dit hier meldt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe is de status nu: is het al opgelost? In het topic waarin je je bericht origineel plaatste worden een aantal tips gegevens. Zou je dat ook eens willen proberen. Het komt er op neer om de ontvanger handmatig te resetten en het inladen van de software te forceren. Hier lees je hoe je dat doet. Laat je weten of dit heeft geholpen?
Tis reeds gelukt door de powerline adapters te resetten. Denk dat deze wat kuren vertoonde.

Reageer