De nieuwe ontvangers gaan volgens mij via internetkabel alleen ik heb nog een witte kabel met een pen. Zit er nog wel een aansluiting voor de witte kabel? omdat ik anders helemaal een internet kabel moet aanleggen.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marcel R
Bedankt voor jullie uitgebreide reactie!
Het is niet voor mijzelf dus dat maakt het ietswat lastiger.
Ik heb het afgelopen zondag even gezien en het lijkt erop dat een coax kabel(tv kabel) naar een ontvanger gaat en van deze ontvanger naar een andere ontvanger doormiddel van een internetkabel en vanuit hier gaat er een hdmi kabel naar de tv.
Ik heb zelf geen ervaring met kabeltv en hoe dat zou werken maar het lijkt op twee ontvangers en uiteindelijk wel een hdmi kabel naar tv. Dit zou dus zorgen voor goede beeldkwaliteit en snelheid.
Met vriendelijke groet,
Marcel Raaijmakers.
Bekijk origineel
Het is niet voor mijzelf dus dat maakt het ietswat lastiger.
Ik heb het afgelopen zondag even gezien en het lijkt erop dat een coax kabel(tv kabel) naar een ontvanger gaat en van deze ontvanger naar een andere ontvanger doormiddel van een internetkabel en vanuit hier gaat er een hdmi kabel naar de tv.
Ik heb zelf geen ervaring met kabeltv en hoe dat zou werken maar het lijkt op twee ontvangers en uiteindelijk wel een hdmi kabel naar tv. Dit zou dus zorgen voor goede beeldkwaliteit en snelheid.
Met vriendelijke groet,
Marcel Raaijmakers.