Beantwoord

TV ontvanger Motorola VIP 1853

  • 10 March 2019
  • 3 reacties
  • 1657 keer bekeken

Mijn oude tv ontvanger en afstandsbediening werken niet meer naar behoren.
Afstandsbedieining weigert vaak ondanks steeds weer nieuwe batterijen.
TV ontvanger moet veel te vaak gereset worden, is bron van ergernis.
Wil graag een nieuwe Arris 2952 bij u bestellen.
Mijn huidige tv ontvanger is een Motorola VIP 1853 en ongeschikt voor Netflix.
Na 14 jaar dienst mag deze "dinosaurus" nu toch wel vernieuwd worden zodat ik ook Netflix
kan gaan bestellen?

Mvg, Ellert Oldenburger
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 March 2019, 10:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi, die tv ontvanger is inmiddels antiek inderdaad. Die kan je omruilen via de tool Apparatuur wisselen. De ontvanger wordt dan naar een PostNL servicepunt gestuurd (naar huisadres kost € 10). Daar kun je dan de oude afgeven in doosje, met de stroomadapter. Zonder de afst.bed.!

Een nieuwe afst.bed. kan je verkrijgen via een KPN moderator. (volgens mij heb je er vast nog een met de groene 'druppel'-knoppen)
Zodat de moderator je snel een nieuwe afst.bed. kan sturen als hij/zij hier komt zijn wat gegevens handig, indien nog niet ingevuld.
Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.

Ze worden per post verstuurd. De afst.bed. heb je dan mogelijk dinsdag in de bus.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Ellert, Is het inmiddels gelukt om de tv-ontvanger om te ruilen? Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om de tv-ontvanger via de tool om te ruilen. Mocht je nog een nieuwe afstandsbediening nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer