Beantwoord

Tv ontvanger omruilen

  • 22 April 2019
  • 6 reacties
  • 8263 keer bekeken

Het zwarte kastje, de tv ontvanger doet het niet meer goed. Geeft code aan dat er geen internetverbinding is terwijl de tv op slaapkamer het wel doet.
kastje is stuk volgens mij. Is ook gloeiend heet.
na een aantal dagen alles opnieuw opgestart te hebben blijft dit probleem zich voor doen. Na telefonisch contact te hebben hogerhand met klantenservice wordt het gegooid op slechte aansluiting.
dit is niet het geval.
Kan dit met een nieuwe ontvanger opgelost worden?
Groet Diana.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 April 2019, 10:36

Bekijk origineel

6 reacties

Beste Diana,

Als je de kastjes omwisseld van plek, verhuist het probleem dan mee naar de andere tv ontvanger?

Tweede vraag,
Zijn de kastjes verbonden met DVS (witte stopcontact stekkers) ?
Het ligt echt aan het zwarte kastje. Heeft het altijd(jaren goed gedaan) kastje is gewoon stuk..
Kastje is gloeiend heet. Tv staat niet eens aan. Kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Diana1983. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger heet wordt. Dat is zeker niet de bedoeling. Welk model tv-ontvanger heb je op dit moment in huis? Vaak kan je een oude tv-ontvanger zelf omruilen op deze pagina. Mocht dat niet lukken, dan help ik je verder. Zou je in dat geval je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je of het is gelukt!
tv ontvanger wordt al omgewisseld!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat de tv-ontvanger al wordt omgewisseld. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer