Beantwoord

TV ontvanger omruilen

  • 3 May 2019
  • 6 reacties
  • 274 keer bekeken

Om netflix te kunnen kijken via de TV ontvanger moet je een geschikte ontvanger hebben. Ik heb één ontvanger om kunnen ruilen. Wil nu de 2e omruilen. Dit kan alleen via een website die je apparatuur controleert. Deze site breekt af. Ik ben al een maand aan het proberen maar het lukt niet omdat de site niet werkt. Ook telefonisch kan men mij niet helpen. Hoe ga ik nu omwisselen?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 3 May 2019, 03:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @gink

Wat vervelend dat dit niet lukt, en apart dat ze je telefonisch ook niet kunnen helpen.

Welke abonnement heb je?

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen hun kijken wat er aan de hand is. 🙂
Ik heb een 3 in 1 glasvezel pakket met opnemen en HD en 2 ontvangers. 1 ontvanger geschikt voor Netflix en 1 ontvanger nog het oude type. Indertijd mocht je geen 2 ontvangers tegelijk omruilen.
Reputatie 7
Bel klantenservoce op 0800-0402 (24x7) en verzoek om het omruilen van die oude Motorola.
Als het goed is heb je dan dinsdag een nieuwe.
Reputatie 7
Badge +21
@gink, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie op jouw adres dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega. Zij heeft het verzoek ingediend om de tv-ontvanger te ruilen. Dus ik ga er vanuit dat je daarmee geholpen bent.

Heb je toch nog vragen of kan ik je nog helpen, dan hoor ik het graag!
Het is gelukt! Gisteren de ontvanger omgeruild. Alles werkt perfect. Dank voor de medewerking.
Reputatie 7
Badge +22
Het is gelukt! Gisteren de ontvanger omgeruild. Alles werkt perfect. Dank voor de medewerking.
Beste @gink wat fijn dat alles weer werkt, veel plezier met de nieuwe ontvanger! 😉

Reageer