Beantwoord

Tv-ontvanger omruilen

  • 1 October 2019
  • 12 reacties
  • 453 keer bekeken

Badge
Ik heb 2 mediaboxen 1 is al geruild voor de ander oude motorolabox krijg iedere keer u heeft al omgeruild.
Ja die in de woonkamer maar slaapkamer niet en die geeft niets weer zou hem graag omruilen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 October 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Ronny63, je wil graag een ontvanger omruilen. Ik vermoed voor Netflix, klopt dat? Via deze pagina probeerde je deze om te ruilen. Hij geeft echter een aan dat de apparatuur allemaal geschikt is. Beide ontvangers heb je wel aangesloten?
Badge
Nwe helaas de oude Motorola box doet het geheel niet niks met Netflix te maken wil tv kijken
De heb 2260 box werkt wel goed
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal niets meer dus. Als je deze aansluit. Dan blijft het display zwart? Gaat er wel iets van een lampje branden? Lukt het anders om deze met het knopje op de achter uit- en weer aan te zetten? Ik ben benieuwd.
Badge
Inderdaad hellemaal niets rode lampjes resseten is het eerste wat ik heb geprobeerd
Badge
Maar nu wacht ik dus nog steeds op een oplossing 2 rode lampjes en de middelste oranje van de oude Motorola box.
Wel lang wachten op respons.jaren lid van de KPN ook mobiel bij de KPN maar hier word ik wel een beetje bedroefd van
Badge +19
Bel gewoon de klantenservice 0800-0402 dag en nacht gratis bereikbaar en zeg dat je nog een prehistorische motorolabox heb en dat het kreng niet meer werkt.
Reputatie 7
Badge +20
Excuses @Ronny63, ik had je even gemist. Maar ik ben wel meteen voor je aan de slag gegaan. Ik heb een nieuwe ontvanger aangevraagd. Deze kun je morgen ophalen bij een dichtstbijzijnd PostNL punt. De details hiervan heb je per sms ontvangen. Veel plezier van de nieuwe ontvangen.
Badge
Bbedankt voor de info sms gehad gaan we regelen bedankt
Mvgr Ronny Benninga A
Badge
Aop een jammer dat ik Nasr wieringerwerf moet ligt niet op de dagelijkse route.
Bat er schagen of nog beter Alkmaar is dat mogelijk kon niet antwoord en op het Sms
Reputatie 7
Badge +20
Oei dat is balen. Het is systeem kiest namelijk het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Ik kan deze nu niet meer aanpassen helaas. Hopelijk lukt het toch om de ontvanger snel op te halen.
Badge
Bart box inmiddels in huis en geïnstalleerd, alles werkt m aat behoren .
Bbedankt voor de service.
Mvgr Ronny Benninga
Reputatie 7
Badge +20
Top. Fijn om te lezen.

Mocht er nog een keer weer iets zijn, laat het dan vooral weten.