Beantwoord

Tv-ontvanger omruilen

  • 21 October 2019
  • 11 reacties
  • 479 keer bekeken

kom niet verder bij de website van kpn om tv ontvanger om te ruilen krijg foutmelding na invullen van bankrekening er is iets fout gegaan probeer het op een later tijdstip nog een keer al drie dagen aan het proberen klantenservice gebeld antwoord ons lukt het ook blijf het maar proberen  iemand een oplossing

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 October 2019, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Gaat het om Digitenne? 

Vul hier op het forum jouw volledige forumprofiel. Een moderator kan dan voor jou de omwisseling naar de nieuwe ontvanger verder regelen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Deze pagina bedoelt u? Die werkt gewoon hoor. Maar je moet wel met je mobiele foon via je thuis WiFi verbonden zijn.

Reputatie 7
Badge +28

@Nick83 

 

Het gebeurt wel vaker dat deze pagina bij het omwisselen van Digitenne niet werkt. Vaak omdat er iets niet goed staat geregistreerd in de administratie van KPN. Een moderator heeft daar meer inzicht in. 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

 

Het gebeurt wel vaker dat deze pagina bij het omwisselen van Digitenne niet werkt. Vaak omdat er iets niet goed staat geregistreerd in de administratie van KPN. Een moderator heeft daar meer inzicht in. 

 

Volgens mij heeft de topicstarter het nergens of digitenne. Of lees ik ergens overheen?

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dat klopt. Hij geeft aan:  TV-ontvanger. En ik weet dat deze fout regelmatig voorkomt bij het omwisselen van Digitenne-ontvangers.  

 

Reputatie 7

Hoi @mtim, welkom op het forum. De eerste vraag is inderdaad of het om Digitenne of interactieve TV gaat, wat voor ontvanger probeer je om te ruilen? Als het over interactieve TV gaat heeft de omruiloptie op de site deze week inderdaad wat problemen, dit is bekend bij de ontwikkelaars en zij werken aan een oplossing. Zij verwachten dat deze in de loop van volgende week weer voor iedereen zal werken. Als het Digitenne is, is dat niet van toepassing. Ik hoor graag van je wat voor ontvanger je probeert om te ruilen.

Reputatie 7

Hoi @mtim, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hierin pog iets voor je kan doen hoor ik het graag.

Hoi,

ik had storingen op tv en radio en ging zoeken naar de aanleiding.

Ik las dat de huidige Motorola decoders verouderd zijn. Werd bevestigd in de KPN app maar bestellen in de app loopt steeds met foutmelding vast. Dus gebeld naar service medewerker. Een keer mondeling besteld maar de aangekondigde mail kwam niet. Vervolgens weer gebeld: bestelling stond niet in de administratie en deze alsnog door medewerker opnemen lukte niet !

KPN, wat is er bij jullie aan de hand met de service????

Reputatie 7

Het gaat om de tv-ontvangers voor interactieve tv dus, duidelijk. Motorola ontvangers zijn inderdaad al wat ouder, die kunnen via die servicetool omgeruild worden. Ze ondersteunen Netflix bijvoorbeeld ook niet. In een eerdere reactie gaf ik al aan dat de omruiltool met een storing te kampen heeft, die deze week wordt opgelost. Het kan zijn dat het al is opgelost, dat heb ik nagevraagd. Als je nu naar de omruiltool gaat, lukt het dan wel, of nog niet?

Als je daarnaast ook jouw forumprofiel kunt voorzien van je postcode en huisnummer kan ik zien wat er precies is besproken in de gesprekken die je noemt en wat daar uit is gekomen.

Inderdaad, probleem is opgelost. Ik ben weer een blije KPN-klant !

Reputatie 7

Ik krijg toevallig ook net het antwoord dat de omruiltool het weer doet. Fijn dat het gelukt is, helemaal goed :smiley:

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.