Beantwoord

TV ontvanger omruilen

  • 22 October 2019
  • 18 reacties
  • 6856 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Via email heb ik een bericht ontvangen dat ik mijn tv ontvanger (Motorola VIP 1903) kan omruilen. Echter de link in de email werkt bij mij niet. Ik werk gewoon vanaf mijn pc direct verbonden aan mijn Experia box V9. 

 

Is er een andere mogelijkheid om dit te regelen?

 

Vriendelijke groet,

Arthur

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 October 2019, 16:23

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom werkt die niet? Wat is de foutmelding?

Hier moet je wezen: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Reputatie 7
Badge +24

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Reputatie 1

 

Bijgaand de foutmelding die ik krijg.

Dit gebeurd na stap 1.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Daar kan ik niets aan doen, dat moet een KPN medewerker oplossen.

Reputatie 1

Ok. Daar kan ik niets aan doen, dat moet een KPN medewerker oplossen.

 

Dat is prima. Kan ik dit van hieruit doorsturen naar iemand?

Ik zie dat ik (gelukkig) niet de enige ben met dit probleempje.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@AJSvM Hier is een KPN-medewerker! 😉 Wat gek dat het niet lukt via de link waar Nick naar verwijst. De link die hij doorgeeft zou gewoon moeten werken, bij mij doet ‘ie het in elk geval. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Als het niet lukt kijk natuurlijk mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo,

Helaas krijg ik ook de bovenstaande foutmelding. 

Is hier inmiddels al een oplossing voor?

 

Mvg,

 

Ronald. 

Reputatie 1

Hallo@AJSvM Hier is een KPN-medewerker! 😉 Wat gek dat het niet lukt via de link waar Nick naar verwijst. De link die hij doorgeeft zou gewoon moeten werken, bij mij doet ‘ie het in elk geval. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Als het niet lukt kijk natuurlijk mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Ja heel vreemd. Ik heb Chrome, Explorer en Firefox geprobeerd. Allemaal het zelfde resultaat. Ik heb volgens mij zoveel als mogelijk ingevuld op mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +20

@AJSvM  Vorige week waren er in elk geval wel enkele problemen met de site en het kan uiteraard zijn dat deze nog niet volledig zijn verholpen. Nu zie ik dat je inmiddels ook al via een ander weg contact hebt gehad en dat er al een nieuwe ontvanger naar je toe komt. 

@RonaldS1 Is het jou inmiddels wel gelukt of heb je mijn hulp nog nodig? 

@AJSvM  Vorige week waren er in elk geval wel enkele problemen met de site en het kan uiteraard zijn dat deze nog niet volledig zijn verholpen. Nu zie ik dat je inmiddels ook al via een ander weg contact hebt gehad en dat er al een nieuwe ontvanger naar je toe komt. 

@RonaldS1 Is het jou inmiddels wel gelukt of heb je mijn hulp nog nodig? 

Hoi Bart, 

Mij is het nog steeds niet gelukt. 

Verschillende browsers geprobeerd maar helaas zonder resultaat. 

Reputatie 7
Badge +20

Prima,@RonaldS1 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan kan ik het voor je regelen. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

@Bart_ Volgens mij staan alle gegevens er reeds in. 

Reputatie 1

@AJSvM  Vorige week waren er in elk geval wel enkele problemen met de site en het kan uiteraard zijn dat deze nog niet volledig zijn verholpen. Nu zie ik dat je inmiddels ook al via een ander weg contact hebt gehad en dat er al een nieuwe ontvanger naar je toe komt. 

 

 

Vriendelijk bedankt voor de moeite.

 

Reputatie 7
Badge +20

@RonaldS1 Ik heb zonet voor je gekeken. Je hebt 4 ontvangers, zie ik, en alle 4 zijn geschikt om Netflix op te gebruiken! Je hoeft dus niets om te ruilen. 

@RonaldS1 Ik heb zonet voor je gekeken. Je hebt 4 ontvangers, zie ik, en alle 4 zijn geschikt om Netflix op te gebruiken! Je hoeft dus niets om te ruilen. 

Oké, bedankt voor de moeite !

Reageer