Beantwoord

Tv-ontvanger omruilen

  • 9 August 2020
  • 4 reacties
  • 280 keer bekeken

Goedenavond,

 

Door het verbouwen van onze woonkamer en een nieuwe kast zou ik graag mijn huidig tv-ontvanger willen ruilen voor een nieuwe met Bluetooth verbinding voor de afstandsbediening. Dit zonder het wijzigen van ons huidige abonnement.

 

Hoe kan ik dit realiseren?

 

Met vriendelijke groet,

Anne

 

icon

Beste antwoord door PeterG 10 August 2020, 03:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dit zonder het wijzigen van ons huidige abonnement.

Dat kan niet. Zeker niet bij de “alles in 1” en “internet/tv/telefoon” abonnementen.

De 5202 wordt verstrekt bij de Hussel abonnementen. Voor bestaande klanten alleen als ze overstappen naar Hussel 4k.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Veenint,

Als je een Arcadyan HMB2260 of een Arris 2952 dan wordt er zo enzo geen TV ontvanger omgeruild. Als iedereen dit zou willen omdat je dan de TV ontvanger in de kast kwijt kan, alleen omdat die dan Bluetooth heeft, daar gaat KPN echt niet aan beginnen. 

Reputatie 7
Badge +22

@PeterG de Arris 5202 wordt alleen maar verstrekt met een hussel abonnement als je er 4K zenders bij neemt, neem je geen 4K? Dan kun je ook bij het hussel abonnement een HMB2260 of een Arris 2952 toegestuurd krijgen. 

Dank u, mede dankzij jullie en de klantenservice en oplossing gevonden.