Beantwoord

Tv ontvanger omruilen voor 4K ontvanger vanwege afstandsbediening

  • 3 December 2020
  • 10 reacties
  • 1203 keer bekeken

Ik zou graag ook mijn huidige ontvanger wisselen voor een 4k ontvanger, niet voor 4k maar vanwege de bluetooth afstandbediening. Ik heb inmiddels al een derde witte afstandbediening mr het bereik blijft zeer slecht. Ik moet hem er bijna tegen aanhouden wil hij werken, ook al regelmatig de batterijen vervangen. Graag hoor ik of dit mogelijk is. Gr paul

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 5 December 2020, 21:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan, als u het Hussel abonnement heeft, dan kunt u de 4K optie erbij nemen. Dan krijgt u de Bluetooth ontvangers.

Beste ik heb het tft internet en interactieve tv abbo? Ik wil alleen een ander kastje. Mvg

Reputatie 7
Badge +24

Beste ik heb het tft internet en interactieve tv abbo? Ik wil alleen een ander kastje. Mvg

Dat gaat dus niet. Het nieuwe kastje met Bluetooth is alleen bij een Hussel abonnement met 4K leverbaar. Niet bij de oudere abonnementen. Niet bij die van Telfort en ook niet bij de oudere KPN abonnementen. Alleen bij Hussel met 4K optie.

Ik begrijp niet hoe ik nu nr hussel overstap en wat dan de kosten worden. Website van kpn is mij niet duidelijk

Reputatie 7
Badge +24

Inloggen op MijnKPN. Dan kunt u uw abonnement aanpassen. Hou er rekening mee dat u flink meer gaat betalen. Mogenlijk zelfs zowat 2 x zoveel. Niet zo verwonderlijk. Want u stapt over van een 20 jaar oude Opel naar een nieuwe Mercedes. Om het zomaar even spreekwoordelijk uit te drukken.

Ben net overgestapt van naar Hussel 4K krijg ik dan de nieuwste ontvangers met 4K?

Hal al een 4 K abonnement van KPN, maar deze kastjes zijn al een paar jaar oud.

Reputatie 7
Badge +24

Ben net overgestapt van naar Hussel 4K krijg ik dan de nieuwste ontvangers met 4K?

Hal al een 4 K abonnement van KPN, maar deze kastjes zijn al een paar jaar oud.

Welke kastjes heeft u nu dan?

ZTE ZXV8001

Reputatie 7
Badge +12

Ik begrijp niet hoe ik nu nr hussel overstap en wat dan de kosten worden. Website van kpn is mij niet duidelijk

Hoi @Lauies en welkom hier op het forum!

Ik zie dat @Nick83 je vraag eigenlijk al heeft beantwoord. Is het inmiddels gelukt om je abonnement om te zetten naar KPN Hussel?

Ik zou graag ook mijn huidige ontvanger wisselen voor een 4k ontvanger, niet voor 4k maar vanwege de bluetooth afstandbediening. Ik heb inmiddels al een derde witte afstandbediening mr het bereik blijft zeer slecht. Ik moet hem er bijna tegen aanhouden wil hij werken, ook al regelmatig de batterijen vervangen. Graag hoor ik of dit mogelijk is. Gr paul

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Wat ik bij Ziggo had was dat als je tv teveel licht uitstraalt de infrarood van de afstandsbediening niet goed gaat. oplossing toen was het kastje verder van de tv af te zetten, misschien is dat bij jouw ook het geval? Kun je misschien ook nog proberen, scheelt weer hoop gewissel en alles