Beantwoord

TV-ontvanger omruilen voor 4K tv-ontvanger

• 9 december 2018
  • 14 reacties
  • 4336 keer bekeken

Kan ik mijn TV-ontvanger ook inruilen voor een ultra hd 4k TV-ontvanger?

Roelof6262
icon

Beste antwoord door Paul_ 11 december 2018, 14:48

Hallo @Roelof6262, welkom hier. Zoals de heren hierboven al aangeven krijg je die 4K tv-ontvanger alleen als je daadwerkelijk het 4K-pakket afneemt. En om dat pakket af te kunnen nemen moet er inderdaad 100 Mb/s leverbaar zijn.

Mochten er nog vragen zijn, laat het vooral weten.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond, Roelof 6262 dat gaat alleen maar als u daar een nieuwe abonnementend op neemt .buiten dat moet u ook nog genoeg bandbreedte hebben. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Roelof6262,

Je kunt alleen een 4K abonnement nemen met een internetsnelheid van minimaal 100 MBit/s.
Vul je postcode en huisnr. in, en kijk of het op jou adres mogelijk is. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Roelof6262, welkom hier. Zoals de heren hierboven al aangeven krijg je die 4K tv-ontvanger alleen als je daadwerkelijk het 4K-pakket afneemt. En om dat pakket af te kunnen nemen moet er inderdaad 100 Mb/s leverbaar zijn.

Mochten er nog vragen zijn, laat het vooral weten.
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord Roelof dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Badge
Ik heb wel de juiste snelheid van 100MB kan ik mijn bestaande tuner dan wel omwisselen voor de ultra hd 4K tv-ontvanger ???
De Televisie is ook onlangs vervangen die de HD 4K kan verwerken.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Meerwillenweten2017
Dan moet je het 4K abonnement afnemen dan krijg je de 4K ontvanger (s)
Je kunt het eventueel direct online regelen:
https://www.kpn.com/internet-tv/?icid=toptaak1-internettv
Of bellen met 0800 0402
Of wachten tot webcare dit overneemt
De bovenste twee opties zijn het snelste.
Badge
Hoi Huistijger,
Dit heb je toch automatisch in je abonnement zonder wijziging in je abonnement de wijziging heeft toch alleen te maken met je snelheid van internet?
De televisie is hiervoor aangepast de programma's geven dit zelf door zoals Netflix het is slechts alleen de ontvanger wat thuis aangepast moet worden?
Reputatie 7
Badge +18
@Meerwillenweten2017 Nee, je kunt je HD ontvangers niet inwisselen voor 4K ontvangers, dan moet je een 4K abonnement afnemen bij KPN:

Hopelijk is het zo duidelijk, 😉 maar er is nog niet veel 4K content, er zijn maar 3 zenders in 4K.
Reputatie 7
Badge +18
Ook al zou je een 4K ontvanger hebben dan heb je nog niet de 4K zenders
de 4Kstream moet eerst aangezet worden en dat gaat alleen met het 4K abonnement.
En als je geen 4K abonnement hebt dan kun je ook de ontvanger niet omruilen.
Overigens kun je wel Netflix in 4K ontvangen zonder 4k ontvanger.
Reputatie 7
Overigens kun je wel Netflix in 4K ontvangen zonder 4k ontvanger.
Ik denk dat je bedoelt "zonder 4K abonnement".
Reputatie 7
Badge +18
Dank voor de aanvulling @wjb
Toch vind ik het jammer dat je je HD ontvanger niet gewoon kan omruilen voor een 4k ontvanger.
Ik heb maar 1 4k tv thuis dus heb er maar 1 nodig.
Zou ik het hele abonnement afnemen dan ben ik ineens stuk duurder uit met wat ik nu heb als ik het goed heb gezien.
Heb dan ook geen Spotify premium meer wat ik nu wel heb .
Dus kpn kijk eens of het mogelijk is om gewoon 1 ontvanger zo om te ruilen voor een 4k ontvanger zonder verdere kosten.
Dat zou pas dienstverlening zijn
Reputatie 7
Wat ik niet begrijp is waarom er geen "Internet en TV 4K Basis" abonnement is met één 4K ontvanger.
Reputatie 7
Badge +18
Wat ik niet begrijp is waarom er geen "Internet en TV 4K Basis" abonnement is met één 4K ontvanger.
Dat vind ik een hele goeie opmerking @wjb.

Reageer