Beantwoord

TV ontvanger reageert niet

• 5 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo,
Mijn TV ontvanger werk niet meer goed meer na 15 jaar. Reageert slecht ondanks resetten en nieuwe batterijen. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?
Ramon

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper 5 oktober 2018, 18:24

Hallo Ramon, welkom op het KPN forum :)
Je hebt die tv-ontvanger al een tijdje zo te zien! Met de link van huistijger kan je kijken of jouw ontvanger vervangen makkelijk kan worden. Je noemt ook de batterijen in je bericht, daardoor zou het ook aan de afstandsbediening kunnen liggen. Als je de ontvanger al hebt omgeruild via die link kunnen we dat als eerste bekijken, als dat geen verbetering geeft kunnen we samen verder kijken. Zou je in dat geval je gegevens kunnen toevoegen aan je forumprofiel en hieronder een reactie achterlaten? Dan kan ik voor je aan de slag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo Ramon, welkom op het KPN forum :)
Je hebt die tv-ontvanger al een tijdje zo te zien! Met de link van huistijger kan je kijken of jouw ontvanger vervangen makkelijk kan worden. Je noemt ook de batterijen in je bericht, daardoor zou het ook aan de afstandsbediening kunnen liggen. Als je de ontvanger al hebt omgeruild via die link kunnen we dat als eerste bekijken, als dat geen verbetering geeft kunnen we samen verder kijken. Zou je in dat geval je gegevens kunnen toevoegen aan je forumprofiel en hieronder een reactie achterlaten? Dan kan ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Ramon-g
Kijk hier even of je verouderde apparatuur kunt omruilen .

Reageer