tv-ontvanger retour sturen

  • 21 November 2019
  • 6 reacties
  • 4140 keer bekeken

Via de helpdesk is mijn 3e tv ontvanger uit mijn abonnement geschrapt. Vervolgens zou ik een mail krijgen met de instructies deze te retourneren. Deze heb ik echter nog niet ontvangen.

Kunt u dit verzorgen?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hallo @Peter7039, welkom op het KPN forum. Zo te zien is er iets misgegaan bij het verzenden van de mail met instructies voor het retourneren van de tv-ontvanger. Uiteraard heb ik de gegevens voor je.

Je kunt een willekeurige doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie bij jou in de buurt. Verzending is gratis.

Het retouradres voor KPN-apparatuur:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
 

Meer informatie vind je op: KPN terugsturen apparatuur

Goedemorgen,

Geldt dit retouradres nog steeds?

Goedemorgen,

Ja hoor!

Reputatie 7

Hey @Faatje78, goed dat je het vraagt. Zeker het adres is nog steeds geldig. Meer informatie vind je op: KPN terugsturen apparatuur :)

Ik wilde overstappen van ziggo naar kpn maar heb toch besloten om bij ziggo te blijven. Ik heb van jullie echter wel een pakket ontvangen per ongeluk. Al reeds telefonisch contact gehad met kpn om contract te annuleren maar doos ligt hier nog steeds. Wat te doen?

Reputatie 7

Hey @Ingmar69, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN Forum :)

Super jammer dat je toch nog hebt besloten om niet over te stappen naar ons netwerk. Hopelijk weten we je de volgende keer wel te binden ;)
Goed dat je hierover contact met ons hebt opgenomen, in de mail waarin we je annulering bevestigen staan de instructies voor het terugsturen van het startpakket. Heb je die ontvangen?    
Meer informatie vind je ook op: KPN apparatuur terugsturen.  Â