Beantwoord

Tv ontvanger slaat regelmatig op hol

  • 31 January 2019
  • 4 reacties
  • 881 keer bekeken

Mijn ontvanger slaat dagelijks op hol. Zenders verspringen automatisch op een ander kanaal. Toetsen worden razendsnel in beeld achter elkaar zichtbaar, zonder dat ik zelf wat doet. Dit gebeurt op beide ontvangers en steeds vaker.
Heeft iemand hier ook soms last van of weet iemand wat ik hier aan kan doe? Reset werkt niet?
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 February 2019, 12:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Mijn ontvanger slaat dagelijks op hol. Zenders verspringen automatisch op een ander kanaal. Toetsen worden razendsnel in beeld achter elkaar zichtbaar, zonder dat ik zelf wat doet. Dit gebeurt op beide ontvangers en steeds vaker.
Heeft iemand hier ook soms last van of weet iemand wat ik hier aan kan doe? Reset werkt niet?


Je zegt dat beide itv ontvangers raar doen. Dus je kan eigenlijk wel zeggen dat het niet aan de itv ontvanger ligt...
Probeer het is op een andere tv/locatie en haal de batterijen even uit de afstandsbedieningen.

Gebeurt het nog steeds? Kan je beter even contact opnemen met de klantenservice van KPN.
0800-0402
Hetzelfde probleem hier. Als ik bijvoorbeeld een 1 indruk op de afstandbediening dan zie ik bovenin beeld dat er continue een 1 wordt ingedrukt. Ook als de knop op de afstandsbediening al is losgelaten. Het gebeurt dit ook met de 'plus' knop. Dan blijft de ontvanger van zender wisselen. Er is niks aan te doen behalve wachten tot het ophoud. Kan soms erg lang duren. Ook zonder batterij in de afstandbediening gaat het door. Het is dus de reactie van de ontvanger die blijft hangen. Komt inderdaad bijna dagelijks voor. Wat is hieraan te doen?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @John2310 en @Niels2222, Behoorlijk irritant wanneer zenders automatisch verspringen naar een ander kanaal. Om het één en ander uit te sluiten zou ik jullie willen vragen om het modem en de tv-ontvanger te resetten. Als dit het probleem niet oplost zouden jullie dan willen uitleggen hoe jullie de ontvanger hebben aangesloten op het modem? Met een kabel of met een draadloze verbindingsset?

Zouden jullie ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @John2310 en @Niels2222, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders horen we het graag!

Reageer