Beantwoord

TV Ontvanger start niet op

• 3 augustus 2016
  • 11 reacties
  • 1031 keer bekeken

Gaat lekker.
Nu start de tv ontvanger niet meer op.
Aan uit knop, modem gereset door kpn, hangt nu al twee keer 30 minuten, komt niet verder dan tweede streep.
Lampje TV op de Experia V8 brand.
Lampjes op AB branden wel maar de standby knop reageert niet.En dan heb je een premium pakket.Gaat nergens meer over dit.
icon

Beste antwoord door zuidholland100 4 augustus 2016, 13:37

Weer tv.
Ligt aan de verbindingsset beneden, ok kan gebeuren, nu bekabeld rechtstreeks naar de Experia en alles werkt.
Gr.
Bekijk origineel

11 reacties

Niks helpt.
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag het is het beste als uw als van het stroom af haalt. En dan weer op nieuw aansluiten. Dat kan best wel helpen. Is mijn ook gelukt. Ik ben geen kpn medewerker gewoon zo als u ook een klant van kpn. Met vriendelijke groet cor
Reputatie 7
Zit er een draadloze verbindingsset tussen? Die kunnen problemen als dit geven.
Branden alle lampjes op de EB? Ook het TV lampje?
Schakel de ontvanger minimaal 30 seconden uit alvorens weer aan te zetten. Wat is het resultaat.

Lampjes op AB branden wel maar de standby knop reageert niet.En dan heb je een premium pakket.Gaat nergens meer over dit. Nee, inderdaad. Alsof je met een Premium pakket gevrijwaard bent van storingen...
Ha Cor en Peter
Ik heb alles geprobeerd.
Hij blijft 8- aangeven.
Krijg morgen een nieuwe ontvanger pffffff ben hier niet blij mee, net 2 weken klant
Reputatie 3
Badge +3
Hallo hoop dat het dan opgelost is. Dus even afwachten is niet leuk maar er wordt wat aan gedaan. Voor straks veel kijk plezier met vriendelijke groet cor
Reputatie 7
Ha Cor en Peter
Ik heb alles geprobeerd.
Hij blijft 8- aangeven.
Krijg morgen een nieuwe ontvanger pffffff ben hier niet blij mee, net 2 weken klant
Ik ben ook zeer benieuwd. Zo'n hangende ontvanger zit je niet op te wachten. Ook niet als je, zoals ik, al 5 jaar en een paar maanden iTV hebt.

Als je nu TV wilt kijken... mogelijk komt er wel nog tv signaal uit de kabelaansluiting. Bij Ziggo is er ook een vrij, ongecodeerd, digitaal pakket wat je dan nog kunt gebruiken.
Voor netwerkcode(s) en frequentie, zie hier. Is je tv nog ingesteld, omdat je een module had, dan kun je er wsl zo gebruik van maken.
NPO HD 1,2,3
V.a. RTL 4 wsl v.a. nr 928
Reputatie 7
Badge +28
Dat is geen beste kennismaking zuidholland100, excuses daarvoor! Laat je morgen weten of alles naar behoren werkt? Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag!
Zal ik doen.
Nu maar verder chromecasten dan pffff
Nieuwe ontvanger binnen.......helaas, geen resultaat.
Weer tv.
Ligt aan de verbindingsset beneden, ok kan gebeuren, nu bekabeld rechtstreeks naar de Experia en alles werkt.
Gr.
Reputatie 7
Die draadloze dreuteldingen ook. Werken m.i. alleen goed over één fase. Veel woningen hebben 3 fasen, vaak ook nog per etage. Dus BG fase 1, etage 1 fase 2, etage 2 fase 3.

Reageer