Beantwoord

TV-ontvanger start vaak opnieuw op

  • 23 August 2020
  • 8 reacties
  • 632 keer bekeken

Waarom wordt de tv ineens zo vaak opgestart?

 

Het is nu, tijdens voetbalfinale, al de 3e keer deze week!

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 23 August 2020, 22:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @PenM 

Dat is erg vervelend, heb je het nieuwe TV menu al? Zou je eens een harde reset willen uitvoeren: 

Nieuwe TV menu:

Oude TV menu: 

Lukt het niet met het menu, dan kan het ook nog zonder menu: 

Misschien dat een harde reset werkt, laat je het weten of dat gelukt is, en of dit het probleem heeft opgelost?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @PenM! Is het met de tip van @Dennis Schreve gelukt om een einde te maken aan al die herstarts? 

Ik heb vorige week een harde reset uitgevoerd, dus nu heb ik het nieuwe menu.

 

Maar zojuist startte de hele handel weer opnieuw op, het heeft niet geholpen

 

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Mijn tv ontvanger start sinds een paar dagen meerdere keren per dag opnieuw op, heb reeds een hard reset uitgevoerd en al weken het nieuwe menu

Reputatie 7
Badge +17

Hoe zijn de ontvangers aangesloten @PenM en @ikki

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

 

Na opnieuw installeren software en terug naar fabriek instelling, geen probleem meer gehad.

Reputatie 1

Waarom wordt de TV Ontvanger steeds opnieuw opgestart ik was een film aan het kijken en de film tv schoot uit omdat het opnieuw opstart terwijl ik het op uit heb staan hoe los ik dit op.

Reageer