Beantwoord

Tv-ontvanger start vanuit zichzelf opnieuw op?

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Door hetzelfde probleem kom ik op deze pagina uit. Sinds een paar dagen start hij vanzelf op. Nu ineens is hij software aan het downloaden?? Al contact gezocht via twitter naar daar wordt heel lang na mijn vraagstelling gereageerd.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Paul_ 28 november 2018, 16:14

Hi @Sandrawv, welkom. Speelt dit probleem op dit moment nog steeds? Het kan zijn dat als de tv-ontvanger een tijdje stroomloos is geweest, en daarna weer aan wordt gezet, dat ie dan ineens een software-update gaat uitvoeren. Zodra dat is gebeurd zou je het niet meer moeten ervaren natuurlijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Een Arris? Probleem mag bijna niet meer voorkomen maar af en toe speelt het toch op, zie
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/welkom-terug-bij-interactieve-tv-spontane-herstarts-arris-2952-443787/index4.html
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Sandrawv, welkom. Speelt dit probleem op dit moment nog steeds? Het kan zijn dat als de tv-ontvanger een tijdje stroomloos is geweest, en daarna weer aan wordt gezet, dat ie dan ineens een software-update gaat uitvoeren. Zodra dat is gebeurd zou je het niet meer moeten ervaren natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Sandrawv dus ga ik ervan uit dat het niet meer voorkomt. Anders hoor ik het graag!

Reageer