Beantwoord

Tv-ontvanger steeds opnieuw opstarten

• 20 november 2018
  • 17 reacties
  • 488 keer bekeken

de laatste tijd steeds problemen met de ontvangers 2stuks lopen steeds vast dan weer code dat de kabels er niet goed inzitten blijft hangen rode lampjes blijven branden moeten soms wel 3 keer per dag opstarten
ligt dit aan de ontvangers of aan mij 🙂
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 december 2018, 13:51

Hoi Remco, welkom! Het is in ieder geval niet de bedoeling om de tv-ontvanger telkens opnieuw op te starten. Welke specifieke foutcode krijg je te zien? Dan kunnen we je iets beter helpen. En zijn die tv-ontvangers misschien aangesloten met een switch of draadloze set of iets dergelijks ertussen?

Wellicht dat de reset die Huistijger noemt al voldoende is natuurlijk. En als je verouderde (Motorola's) tv-ontvangers hebt dan kan je die omruilen zoals Cornelis al aangeeft. Dat kan via de Netflix omruiltool.

Mooi zo! Ja, vooral qua snelheid zit er echt wel verschil in. Dan markeer ik 'm voor nu als opgelost. Ervaar je later alsnog problemen, dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond remcostubbue als u nog oude decoder heeft dan kun u ze omruilen voor een nieuwe model die wat sneller zijn dus het ligt er aan wat voor welke model decoder die u in bezit heeft. Dan kunt u bellen 0800 0402 gratis dan wordt er een nieuwe op gestuurd naar u
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @remcostubbe
Kun je de TV-ontvanger eens nieuwe software laten ophalen?
Ga via het menu naar Instellingen en druk twee maal op de gele knop van de afstandsbediening.
Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.
Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Remco, welkom! Het is in ieder geval niet de bedoeling om de tv-ontvanger telkens opnieuw op te starten. Welke specifieke foutcode krijg je te zien? Dan kunnen we je iets beter helpen. En zijn die tv-ontvangers misschien aangesloten met een switch of draadloze set of iets dergelijks ertussen?

Wellicht dat de reset die Huistijger noemt al voldoende is natuurlijk. En als je verouderde (Motorola's) tv-ontvangers hebt dan kan je die omruilen zoals Cornelis al aangeeft. Dat kan via de Netflix omruiltool.
bedankt voor de reacties ga zo de nieuwe software proberen
word vervolgd
de om ntvangers zijn wel van motorola vip 1853
Reputatie 7
Badge +19
Die zou ik sowieso omruilen Remco
De nieuwere zijn sneller dan deze.
Reputatie 7
Badge +24
Oké, ik hoop dat dat de oplossing is. Je kan trouwens hoe dan ook die ontvangers omruilen natuurlijk. De nieuwe zijn wel echt een stukje sneller namelijk.
net omruil service laten checken of de ontvangers nog voldoen en die zeggen omruilen die handel
krijg zaterdag 2 nieuwe :))
Reputatie 7
Badge +24
Haha, top. Als er bijvoorbeeld een probleem is met een switch die ertussen zit (als dat zo is), dan heb je zaterdag nog steeds problemen. Maar laat het vooral weten t.z.t.
zit er wel tussen afwachten dus
Reputatie 7
Badge +24
En, en, en? @remcostubbe 😉
de ontvangers zijn nog niet binnen kpn had het iets te druk met black vrijdag was het antwoord
Reputatie 7
Badge +24
Oeh, dat had ik even gemist dan. Excuses. Heb je een Track&Trace code? Kan ik eventueel voor je opzoeken namelijk.
Uw omruilafspraak
Uw nieuwe apparatuur wordt op Vrijdag 23 november 2018 meegegeven aan de vervoerder. Vanaf dan kunt u de status van de order hier volgen met ordernummer 3110619 .
Reputatie 7
Badge +24
Oké, je bent wat dat betreft dus voorzien. Ik mag toch hopen dat ie vandaag wel geleverd wordt eerlijk gezegd.
Reputatie 7
Badge +24
Inmiddels moet het toch zijn gelukt @remcostubbe? 🙂
ja apparatuur eindelijk binnen

en zo als het nu lijkt gaat het goed veel verschil met het oude spul
Reputatie 7
Badge +24

Mooi zo! Ja, vooral qua snelheid zit er echt wel verschil in. Dan markeer ik 'm voor nu als opgelost. Ervaar je later alsnog problemen, dan weet je ons te vinden.

Reageer